Nopros Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Ikke publisering, selvsagt. Er forsåvidt ikke derfor jeg bringer harddisken tilbake til liv heller, bare en heldig bivirkning. Om du ikke har den lengre kan du få den, hvis ikke går den nok i søpla sammen med harddisken når jeg har hentet det jeg trenger. Jeg kan kjøpe ny harddisk. Sett det på regningen til Vida. Vel, jeg er glad i rødvin. Falling Feather takk. Det eneste jeg har er Boheme. Omtrent den billigste vinen på polet, hah. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 En søple-harddisk er aldri trygg før du har skutt den 10 ganger på nært hold med hagle. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Vel, jeg er glad i rødvin. Falling Feather takk. Det eneste jeg har er Boheme. Omtrent den billigste vinen på polet, hah. Ikke lett å være depressiv fattig stuent, er det? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Vel, jeg er glad i rødvin. Falling Feather takk. Det eneste jeg har er Boheme. Omtrent den billigste vinen på polet, hah. Ikke lett å være depressiv fattig stuent, er det? Ikke faen. Må gå å kvele noen barn med piggtråd igjen tenker jeg. Jeg har 6 flasker vodka da, hvis det hjelper en smule? Endret 12. juni 2012 av Vida. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Ikke publisering, selvsagt. Er forsåvidt ikke derfor jeg bringer harddisken tilbake til liv heller, bare en heldig bivirkning. Om du ikke har den lengre kan du få den, hvis ikke går den nok i søpla sammen med harddisken når jeg har hentet det jeg trenger. Tror jeg har den. Er ikke helt sikker. Har ikke sjekka på de par siste åra, men bør være på serveren en plass Lenke til kommentar
felicity Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Ikke faen. Må gå å kvele noen barn med piggtråd igjen tenker jeg. Jeg har 6 flasker vodka da, hvis det hjelper en smule? HEI, JEG BRUKER I DET MINSTE KORREKT NORSK GRAMMATIKK. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Vel, jeg er glad i rødvin. Falling Feather takk. Det eneste jeg har er Boheme. Omtrent den billigste vinen på polet, hah. Ikke lett å være depressiv fattig stuent, er det? Ikke faen. Må gå og kvele noen barn med piggtråd igjen tenker jeg. Jeg har 6 flasker vodka da, hvis det hjelper en smule? Det hjelper jævlig. Du skulle på den grillfesten til Nopros? I'm suddenly in. Endret 12. juni 2012 av L4r5. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Ikke faen. Må gå å kvele noen barn med piggtråd igjen tenker jeg. Jeg har 6 flasker vodka da, hvis det hjelper en smule? HEI, JEG BRUKER I DET MINSTE KORREKT NORSK GRAMMATIKK. Tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg har 6 flasker vodka da, hvis det hjelper en smule? Jeg er ikke kravstor. Vodka funker fint, HEI, JEG BRUKER I DET MINSTE KORREKT NORSK GRAMMATIKK. Ja. Dårlig imitasjon synes jeg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 En søple-harddisk er aldri trygg før du har skutt den 10 ganger på nært hold med hagle. Eller mishandlet og kastet på sjøen Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Det hjelper jævlig. Du skulle på den grillfesten til Nopros? I'm suddenly in. Jepp, skal det. Nopros hilser og sier han vil spoone med deg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg har 6 flasker vodka da, hvis det hjelper en smule? Jeg er ikke kravstor. Vodka funker fint, Fantastisk. Du er samme Hedvig som jeg så på cam på Skype her en kveld, ikke sant? Har forresten en flaske Gin og, den har jeg ikke turt å smake på en gang. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 HOLD OPP MED Å MINDFUCKE HJERNEN MIN TOTALT DA!!! Fantastisk. Du er samme Hedvig som jeg så på cam på Skype her en kveld, ikke sant? What? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 HOLD OPP MED Å MINDFUCKE HJERNEN MIN TOTALT DA!!! Husk: Daskemannen = The original pervert.Alle andre er dårlige kopier. Det er bare jeg som har plassert spycam i dusjen din. Ingen andre. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 HOLD OPP MED Å MINDFUCKE HJERNEN MIN TOTALT DA!!! Fantastisk. Du er samme Hedvig som jeg så på cam på Skype her en kveld, ikke sant? What? Haha, jeg vet hva jeg så. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) HOLD OPP MED Å MINDFUCKE HJERNEN MIN TOTALT DA!!! Skal det være mer alkohyler? Fantastisk. Du er samme Hedvig som jeg så på cam på Skype her en kveld, ikke sant? What? Vi har sett deg naken, og du vet det. Endret 12. juni 2012 av L4r5. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Husk: Daskemannen = The original pervert. Alle andre er dårlige kopier. Det er bare jeg som har plassert spycam i dusjen din. Ingen andre. Jeg tror jeg må lage et tankekart. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg tror jeg må lage et spankekart. Go ahead. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Haha, jeg vet hva jeg så. Dammit, trodde jeg hadde skrudd av cammen jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg