felicity Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Nå har jeg dame da. Så enten må du regne med å bli oversett eller så får du dele. Evt. filme og tjene en formue. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Gjerne, men ulempen er at jeg blir kåt av å drikke rødvin. Ser ikke ulempen.Nå har jeg dame da. Så enten må du regne med å bli oversett eller så får du dele. Kan dele jeg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Filme Lars har noen gjort før deg. Just sayin' Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hoffnarr it is. Jamen, jeg er ikke noe morsom Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Hva skjer med at alle driver og bytter visnignsnavn? Hedninger. EDIT: Eeey, har jeg blitt degardert og ansatt? Endret 12. juni 2012 av L4r5. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Filme Lars har noen gjort før deg. Just sayin' :---( Da må jeg finne ny hobby. F.eks. samle på døde insekter eller studere førsokratisk filosofi. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hva skjer med at alle driver og bytter visnignsnavn? Hedninger. EDIT: Eeey, har jeg blitt degardert og ansatt? Det går bra, jeg er her for deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jamen, jeg er ikke noe morsom Joda. Ufrivillig morsom. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Dere er perverse. Edit: Jeg skal forøvrig gjøre et decent forsøk på å redde en harddisk nå i helgen, da har jeg traileren til filmen til Daskemannen igjen. Endret 12. juni 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Joda. Ufrivillig morsom. Pft. Jeg vedder på at Vida kan få meg høyere opp. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Det skal ikke være punktum bak l4r5 sitt navn Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hva skjer med at alle driver og bytter visnignsnavn? Hedninger. EDIT: Eeey, har jeg blitt degardert og ansatt? Det går bra, jeg er her for deg. Hei lille venn. Jeg har litt godteri, vil du smake? Bli med inn i bilen her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Edit: Jeg skal forøvrig gjøre et decent forsøk på å redde en harddisk nå i helgen, da har jeg traileren til filmen til Daskemannen igjen. Kos deg. Bare ikke publiser. Det skal ikke være punktum bak l4r5 sitt navn God dag, mann. Hostesaft. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Det går bra, jeg er her for deg. Hvorfor i huleste driver du og fucker med all virkelighetsoppfatning? HODEPINE! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hva skjer med at alle driver og bytter visnignsnavn? Hedninger. EDIT: Eeey, har jeg blitt degardert og ansatt? Det går bra, jeg er her for deg. Hei lille venn. Jeg har litt godteri, vil du smake? Bli med inn i bilen her. Så lenge det ikke er ostepop, så svelger jeg alt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Det går bra, jeg er her for deg. Hvorfor i huleste driver du og fucker med all virkelighetsoppfatning? HODEPINE! Du kan få litt godteri du også. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Det går bra, jeg er her for deg. Hvorfor i huleste driver du og fucker med all virkelighetsoppfatning? HODEPINE! Ta deg et glass rødvin, jeg spanderer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Ikke publisering, selvsagt. Er forsåvidt ikke derfor jeg bringer harddisken tilbake til liv heller, bare en heldig bivirkning. Om du ikke har den lengre kan du få den, hvis ikke går den nok i søpla sammen med harddisken når jeg har hentet det jeg trenger. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Du kan få litt godteri du også. Ok Jeg er lett å kjøpe, sånn sett. Ta deg et glass rødvin, jeg spanderer. Vel, jeg er glad i rødvin. Falling Feather takk. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Ikke publisering, selvsagt. Er forsåvidt ikke derfor jeg bringer harddisken tilbake til liv heller, bare en heldig bivirkning. Om du ikke har den lengre kan du få den, hvis ikke går den nok i søpla sammen med harddisken når jeg har hentet det jeg trenger. Jeg vil gjerne ha den. Endret 12. juni 2012 av L4r5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg