felicity Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Nei. Jeg og Daskemannen registrerte oss sent i går kveld en gang. Nå skal vi ta over forumet. Nei du er Vida, det vet jeg Jaja. Skal fortsatt ta over forumet med Daskemannen en vakker dag. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Velkommen til Diskusjon.no, Daskemannen og Forkastet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Når det kommer til natur-like badedekorasjoner liker jeg denne: -bilde av trevask- Av en eller annen grunn fikk jeg en stor trang til å pisse i vasken der. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Men jeg vet daskemannen hadde et annet nick før. Han sa det til og med selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jaja. Skal fortsatt ta over forumet med Daskemannen en vakker dag. La oss styre med jernhånd begge to.Vårt nye motto: "When I am king you will be first against the wall. With your opinion which is of no consequense at all." Lenke til kommentar
felicity Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Velkommen til Diskusjon.no, Daskemannen og Forkastet. Takk! Du er den første. Skal sende deg en t-skjorte med nakenbilde av meg i løpet av neste uke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Velkommen til Diskusjon.no, Daskemannen og Forkastet. Unnskyld, men jeg må bare si det. Forkastet registrerte seg 18.februar 2011. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Av en eller annen grunn fikk jeg en stor trang til å pisse i vasken der. Tisse litt på vaskenvaske litt på tissen løfte så det en ben tisse så en stråle klar og ren Velkommen til Diskusjon.no, Daskemannen og Forkastet. Takk takk. Prepare your anus. Men jeg vet daskemannen hadde et annet nick før. Han sa det til og med selv. Løgner og fantasier Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Av en eller annen grunn fikk jeg en stor trang til å pisse i vasken der. Sigh. Menn. Dere bare må tisse med en gang dere ser noe som minner om mose/trær. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Unnskyld, men jeg må bare si det. Forkastet registrerte seg 18.februar 2011. Tror du ikke vi er kapable til å bryte oss inn i diskusjon.no sin database?Ye of little faith! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jaja. Skal fortsatt ta over forumet med Daskemannen en vakker dag. La oss styre med jernhånd begge to.Vårt nye motto: "When I am king you will be first against the wall. With your opinion which is of no consequense at all." Jernhånd er så klassisk og tradisjonelt. Jeg vil styre med piggtråd. Liker for øvrig mottoet vårt. Skal få det opp på en gigantisk banner og demonstrere litt rundt i nabolaget. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Daskemann? Du er ikke akkurat så ny 2004 registrert og 64.000 poster? men har du alltid hett daskemannen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Sigh. Menn. Dere bare må tisse med en gang dere ser noe som minner om mose/trær. Det er hardcoded i vårt DNA. SORRY FOR VÅR NATUR DA! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Av en eller annen grunn fikk jeg en stor trang til å pisse i vasken der. Sigh. Menn. Dere bare må tisse med en gang dere ser noe som minner om mose/trær. Tror vi har en gammel relasjon til hundene der. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Daskemann? Du er ikke akkurat så ny 2004 registrert og 64.000 poster? men har du alltid hett daskemannen? Hele forumets database krasjet sammen da jeg og Daskemannen kom, så årstall og postcount er spredt litt i hytt og pine for øyeblikket. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Jernhånd er så klassisk og tradisjonelt. Jeg vil styre med piggtråd. Liker for øvrig mottoet vårt. Skal få det opp på en gigantisk banner og demonstrere litt rundt i nabolaget. Piggtråd og tommelskruer da?Og spansk edderkopp. Må ikke glemme det. Edit: Mottoet er hentet fra en genial sang btw. Daskemann? Du er ikke akkurat så ny 2004 registrert og 64.000 poster? men har du alltid hett daskemannen? Som sagt: Hacket database. Endret 12. juni 2012 av Daskemannen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Nei, jeg tipper det er vår gode venn L4r5. Edit: på bildet også, forsåvidt. Endret 12. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Daskemann? Du er ikke akkurat så ny 2004 registrert og 64.000 poster? men har du alltid hett daskemannen? Hele forumets database krasjet sammen da jeg og Daskemannen kom, så årstall og postcount er spredt litt i hytt og pine for øyeblikket. Hvor er vida da? Hun må jo poste snart da hvis du ikke er henne ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Så, du OG dama di stalker meg. Get a job. Jeg stalker ikke. Kom tilfeldigvis over deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg