Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åååhh, du er så mandig som ikke spiser grønnsaker at jeg blir helt matt!

Måtte lese hele setninga før jeg kom til middagen. Jøss. :tease:

 

Det står i signaturen min hva det tidligere brukernavnet var. Om du ikke har sett det før kan det være det samme.

Ny jente? Why hello there :cool:

Lenke til kommentar

Tar det her, fordi jeg ikke gidder å opprette tråd og håper på en lettbeint og ikke så altfor seriøs diskusjon hvor alle er enige med meg selvsagt.

 

Når man begynner u-skolen så får man høre at "Det er lurt å velge Spansk, det er det så mange som prater, Fransk er jo bare et par land!"

 

Hvem er det som står for vranglæren her? Ugh.

 

Man kan gjøre seg forstått med Fransk veldig mange steder i arabiske land, karibien, flere steder i Afrika og Europa.

 

Noen fortjener deng.

Endret av Mchansern
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tar det her, fordi jeg ikke gidder å opprette tråd og håper på en lettbeint og ikke så altfor seriøs diskusjon hvor alle er enige med meg selvsagt.

 

Når man begynner u-skolen så får man høre at "Det er lurt å velge Spansk, det er det så mange som prater, Fransk er jo bare et par land!"

 

Hvem er det som står for vranglæren her? Ugh.

 

Man kan gjøre seg forstått med Fransk veldig mange steder i arabiske land, karibien, flere steder i Afrika og Europa.

 

Noen fortjener deng.

Du har veldig rett. Fransk er et globalt språk. Det jeg tror misforståelsen bunner ut er at de fleste lærere er ganske ignorante og tenker ikke at verden er større en Europa og Nord- og mellomamerika.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...