Kexxy er sexxy! Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 ROSA SAUUUUUUUUUUU! jaja, god natt, rosa sau og dere andre ikke-sauer. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Har nok ikke sett Pitbull-Terje nei, men tror jeg fatter hva du mener. Det du prøver å si er rett og slett at jeg undervurderer andres vansker fordi jeg selv takler vanskene, og måten jeg svarer disse personene som har vansker på viser at jeg ikke helt klarer å sette meg inn i deres "vanskelige" situasjon fordi jeg selv ikke finner situasjonen vanskelig? Traff jeg sånn circa? Det vil jeg si . Men det er mitt lille inntrykk, sier ikke at dette er den ultimate sannhet som alle skal følge . Si gjerne hvordan du (og dere andre) oppfatter meg, kritikk (om den er god) er alltid hyggelig Wtf? O_OSkal du liksom. Okies. Jeg visste du var sånn. Jævlig sinnsykt flink på realfag og den slags som jeg ikke fatter bæret av, men altså. Woooooow. O_O Jeg er maks imponert. x) Er skolen som er tilfeldig plukka ut . Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Nå gikk Nie. Og faen. Jeg skulle ønske hun ikke gjorde det. >< Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Chokke, Nyana var muy bien! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 så riv henne tilbake da..lizm.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 så riv henne tilbake da..lizm..Jeg hadde bare blitt sittende med dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Chokke, Nyana var muy bien! Sjekk ut Magik 2, og In Search of Sunrise 4 og 6 . Ta med Live at Innercity 2000 og. Og sjekk ut settet han hadde under OL i Athen, the parade of the athleets (athletes) Men natta! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg har dratt fra kibs i dag. Kjipt. :/ Drøye to uker før jeg ser henne igjen. Jaja. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Chokke, Nyana var muy bien! Sjekk ut Magik 2, og In Search of Sunrise 4 og 6 . Ta med Live at Innercity 2000 og. Og sjekk ut settet han hadde under OL i Athen, the parade of the athleets (athletes) Men natta! Ok, når eg får tid. God natt. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei og Hade alle sammen ! Buenos noches amigos Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg satt og kjedet meg og oppdaget at jeg hadde lyst på en øl. Da kom jeg til å tenke på at vi har fjellvettsregler, båtvettsregler og så videre og så videre. Men det mange nordmenn virkelig trenger er ØLVETTSREGLER! Og derfor har jeg nå tvunget meg selv (Ser dere hvordan jeg sliter for dere eller?) til å drikke en halv liter og skrive ned noen småregler: Værsågod. Dere kan takke meg senere. Ølvettregler: 1: Tar du med øl på fest så drikker du dem eller lar dem stå igjen. Det som ikke drikkes tilfaller lokalets faste beboere 2: Har du øl og din kamerat er blakk og øl-løs deler du. H*n vil gjøre det samme med deg. Unntak fra denne regel er hvis det kun er en øl igjen. 3: Bor du i kollektiv så er det greit å forsyne seg av andres øl så lenge man kjøper inn igjen det man tar. 4: Man sier i fra om man tar andres øl! 5: Man lar det bestandig være igjen minst en øl til den rettmessige eieren i tilfelle du ikke rekker å handle inn nytt før h*n skal ta en øl. 6: Unntak fra regel 3, 4 og 5 inntreffer om ølets eier tydlig har forsøkt å gjemme ølene. F.eks. i grønnsakskuffen under en bunt gulerøtter. Det er egosentrisk og tillittsløst. Det straffes med at det er fritt frem til å drikke ølene. Man trenger ikke si fra, kjøpe nytt eller la noe stå igjen. 7: Har du ikke øl og er på fest. Aldri spør samme person om en øl to ganger på samme kveld. Denne regelen gjelder også for tobaksvarer (rullingspapir og/eller fyr ikke medregnet.) 8: Er det noen tvil så er det ølen med mest igjen som er din. 9: Del alderen din på 2, trekk fra 7. Etter dette antallet øl gir du fra deg mobilen din om du nylig har avlsuttet et forhold. Er du over 30 år så gjelder 8, uansett hvilket svar man får. 10: Det finnes ikke noe som heter "Øl med jorbærsmak" eller lignende! I ekte øl finnes det KUN malt, humle, vann og gjær. 11: Spanderer noen en øl på deg så gjør det samme med h*n en annen gang. 12: Aldri gå på byen med penger du ikke kan bruke. Øl er godt, men øl er dyrt. 13: Å si nei takk til en øl er uhøflig og en fornærmelse mot den som spanderer. Og ikke minst; Tenk på de stakkars barna i Saudi-Arabia hvor alkohol er forbudt! 14: Det er aldri for tidlig å åpne den første ølen. Klokka er jo tross alt over sju ett eller annet sted på kloden. 15: Prøv minst en gang å drikke din egen alder i halvlitere på et utested. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Jeg kom akkurat hjem og hadde lyst på en øl. Så var det ingen øl igjen i kjøleskapet Da ble det Cola istedet.. Du har vel ikke bare pyntet litt på en mail du har fått med FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:FUN BEER RULES!!!11 i subject, vel? Endret 10. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg har dratt fra kibs i dag. Kjipt. :/Drøye to uker før jeg ser henne igjen. Jaja. Deppetråden er denne veien <---- Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Er skolen som er tilfeldig plukka ut . Still. Max imponert. Hadde min skole blitt plukket ut til noe slikt, og jeg hadde fysikk tror jeg de hadde drept meg eller noe for å slippe å ta meg med. x) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg kom akkurat hjem og hadde lyst på en øl. Så var det ingen øl igjen i kjøleskapet Da ble det Cola istedet.. Du har vel ikke bare pyntet litt på en mail du har fått med FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:FW:FUN BEER RULES!!!11 i subject, vel? Faktisk ikke. Jeg har latt meg inspirere av en internettside på et par av reglene (1, 7 og 15), men resten skribla jeg ned selv. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Deppetråden er denne veien <----Du kunne i det minste inkludert en link. Men nås synes jeg egentlig ikke småsutring om sånne ting hører hjemme der. En liten smule sutring tillater jeg meg derimot i denne tråden. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Du kunne i det minste inkludert en link. Men nås synes jeg egentlig ikke småsutring om sånne ting hører hjemme der. En liten smule sutring tillater jeg meg derimot i denne tråden. ^^ Da tar du deg en øl. Øl hjelper på det meste. Endret 10. mars 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Da tar du deg en øl. Øl hjelper på det meste. Hmm.. Har jo et par halvlitere stående. Men jeg må holde meg våken til 7 for å få sove på dagen før jeg skal jobbe natt. Det hadde det blitt en post av i deppetråden hadde det ikke vært for at jeg bare har tre/fire nattevakter igjen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Alvorlig talt, hvordan er det mulig at jeg er den eneste på forumet som har nevnt 30 Rock i en post? Det er jo den morsomste situasjonskomedien siden jeg-vet-ikke-når. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Fordi serien ikke er så bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg