Mchansern Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Fy faen så kjedelig det har vært på jobb i dag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hvorfor er det så lenge til Anfall har bursdag? Jeg har lyst til å gi gavene nåååå. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hvorfor er det så lenge til Anfall har bursdag? Jeg har lyst til å gi gavene nåååå. Naaaaaaaaaaw!!! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 To usaklige innlegg har blitt slettet. Vennligst oppfør dere som folk.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering tas på privat melding eller i Klager på moderatoravgjørelser. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg vedder på at det var Sexy raptoren som laget trøbbel her inne. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Akkurat nå er jeg vel og merke veldig rolig. Valiumen har kicka inn, så jeg sov på bussen hjem og i taxien hjem, og klarte så vidt å skifte mellom de to, og halve hodet er bedøvd så jeg får ikke til å drikke noe som helst eller snakke ordentlig. Synes det kan roe seg ned nå, så jeg i det minste kan spise pannekaker ... Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Synes det kan roe seg ned nå, så jeg i det minste kan spise pannekaker ... Noe annet skulle tatt seg ut! Med lønnesirup på, ja? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Nei, jeg er ikke amerikansk av meg. Med bacon, sukker og blåbærsyltetøy, evt. bønner og poteter. Time vill sjåvv. Kan også konstatere at Monster Khaos smaker forferdelig, men fortsatt bedre enn Burn og Urge Intense (og billigere enn Red Bull). Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Nei, virkelig. Jeg har hatt muntlig eksamen. Hvilket fag? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Nei, virkelig. Jeg har hatt muntlig eksamen. Hvilket fag? Engelsk, et av mine sterkeste. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Nei, virkelig. Jeg har hatt muntlig eksamen. Hvilket fag? Engelsk, et av mine sterkeste. Avsluttende videregående eller? Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hater å være en giant dick, men får ikke alle 6 på ungdomsskolen muntlig eksamen? Det gjorde hvertfall over halvparten av klassa mi, og resten fikk 5 tror jeg. Men såklart, fortsatt bra jobba! 6 er jo tross alt en karakter som betyr at du er langt over nivå du er forventet å være på. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Var plankekjøring med muntlig engelsk på VGS i alle fall. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Ja, okei, jeg er ikke noe flink. Endret 12. juni 2012 av Vida Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg var en av få som fikk 6 på muntlig eksamen vi hadde på ungdomsskolen, men jeg hadde gjort grundig research også, og sensor og lærer forsto at jeg var nervøs og hadde jernteppe de første 5 minuttene uten å trekke meg for det. For første og siste gang vel og merke, men det var nå greit. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Ja, okei, jeg suger akkurat like mye som alle andre femtenåringer. Nå kommer barnevernet og tar meg med til helvete der de skal dra ut innvollene mine og kvele meg med piggtråd. TAKK FOR Å HA ØDELAGT LIVET MITT IGJEN Hva skal du gå til høsten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hater å være en giant dick, men får ikke alle 6 på ungdomsskolen muntlig eksamen?Nei. Dere må enten ha hatt snille sensorer, vært ekstremt smarte eller hatt fantastiske lærere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Nå kommer barnevernet og tar meg med til helvete der de skal dra ut innvollene mine og kvele meg med piggtråd. Helvete er en fiksjonell plass skapt av kristne ledere for å kontrollere deg via frykt. Barnevernet driver også ikke kvelning eller fjerning av innvoller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg