Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat nå er jeg vel og merke veldig rolig. Valiumen har kicka inn, så jeg sov på bussen hjem og i taxien hjem, og klarte så vidt å skifte mellom de to, og halve hodet er bedøvd så jeg får ikke til å drikke noe som helst eller snakke ordentlig. :p

 

Synes det kan roe seg ned nå, så jeg i det minste kan spise pannekaker ...

Lenke til kommentar

Hater å være en giant dick, men får ikke alle 6 på ungdomsskolen muntlig eksamen? Det gjorde hvertfall over halvparten av klassa mi, og resten fikk 5 tror jeg.

 

Men såklart, fortsatt bra jobba! 6 er jo tross alt en karakter som betyr at du er langt over nivå du er forventet å være på.

Lenke til kommentar

Jeg var en av få som fikk 6 på muntlig eksamen vi hadde på ungdomsskolen, men jeg hadde gjort grundig research også, og sensor og lærer forsto at jeg var nervøs og hadde jernteppe de første 5 minuttene uten å trekke meg for det. For første og siste gang vel og merke, men det var nå greit.

Lenke til kommentar

Ja, okei, jeg suger akkurat like mye som alle andre femtenåringer.

 

Nå kommer barnevernet og tar meg med til helvete der de skal dra ut innvollene mine og kvele meg med piggtråd.

 

TAKK FOR Å HA ØDELAGT LIVET MITT IGJEN

 

Hva skal du gå til høsten?

Lenke til kommentar

Nå kommer barnevernet og tar meg med til helvete der de skal dra ut innvollene mine og kvele meg med piggtråd.

Helvete er en fiksjonell plass skapt av kristne ledere for å kontrollere deg via frykt.

 

Barnevernet driver også ikke kvelning eller fjerning av innvoller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...