Cosmo med K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ahh! Jeg fikk herved min første melding fra noen som syntes jeg snakker for mye off-topic i en del tråder! *gulp* .. er det sant? Jeg fikk PM med klage om at jeg spamma RPP for mye en gang Hehe! Linselus du! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ahh! Jeg fikk herved min første melding fra noen som syntes jeg snakker for mye off-topic i en del tråder! *gulp* .. er det sant? Jeg fikk PM med klage om at jeg spamma RPP for mye en gang Hehe! Linselus du! Egentlig ikke. Jeg er ikke så veldig glad i å bli tatt bilde av, men jeg brukte RPP som chat-tråd før da vi ikke hadde SO, eller FK. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ahh! Jeg fikk herved min første melding fra noen som syntes jeg snakker for mye off-topic i en del tråder! *gulp* .. er det sant? Ja. Ihvertfall i samfunnskategorien . Om du gjør det innenfor Off-topic bryr det meg mellom rumpeballene Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ahh! Jeg fikk herved min første melding fra noen som syntes jeg snakker for mye off-topic i en del tråder! *gulp* .. er det sant? Ja. Ihvertfall i samfunnskategorien . Om du gjør det innenfor Off-topic bryr det meg mellom rumpeballene Hva? Nevn noen tråder du syntes jeg off-topicer litt for ofte i da i sammfunnsdelen er du snill. Så skal jeg se om jeg kan gjøre noe med det, fordi jeg var rimelig uviten om at jeg var så OT.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hva? Nevn noen tråder du syntes jeg off-topicer litt for ofte i da i sammfunnsdelen er du snill. Så skal jeg se om jeg kan gjøre noe med det, fordi jeg var rimelig uviten om at jeg var så OT.. Vel, om du spør meg så trenger man strengt tatt ikke kommentere diverse bilder i for eksempel denne tråden. Selv synes jeg at postene ved slutten her var unødvendige, i mine øyne enda. Jaja, dette var det jeg fant nå, og i det hele tatt gadd å bry meg med. Men oppfattelsen min av deg er at du er "kul" og tror at alle mennesker (misforstå meg rett) stiller likt i alle situasjoner som du takler. Men ikke noe imot deg sånn sett Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hva? Nevn noen tråder du syntes jeg off-topicer litt for ofte i da i sammfunnsdelen er du snill. Så skal jeg se om jeg kan gjøre noe med det, fordi jeg var rimelig uviten om at jeg var så OT.. Vel, om du spør meg så trenger man strengt tatt ikke kommentere diverse bilder i for eksempel denne tråden. Selv synes jeg at postene ved slutten her var unødvendige, i mine øyne enda. Jaja, dette var det jeg fant nå, og i det hele tatt gadd å bry meg med. Men oppfattelsen min av deg er at du er "kul" og tror at alle mennesker (misforstå meg rett) stiller likt i alle situasjoner som du takler. Men ikke noe imot deg sånn sett Hehe, akkurat når det gjelder kommentarene mine i puppe-tråden samt de siste der i hemmelighets-tråden er jeg 100% enig, men hender man skriver før man tenker også kan man ikke slette innlegge bare redigere dem, så da må man liksom finne noe "lurt" å si. Den siste delen der skjønte jeg da ikke, jeg er "kul" og tror at alle mennesker stiller likt i alle situasjoner som jeg takler? Forklar er du snill! Elsker å høre selvkritikk! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Den siste delen der skjønte jeg da ikke, jeg er "kul" og tror at alle mennesker stiller likt i alle situasjoner som jeg takler? Forklar er du snill! Elsker å høre selvkritikk! U SUCK! ..og der var den diskusjonen over Jaja...var en time på svømming..tror jeg må begynne å gå oftere for var mye pent å se på i dag *glise* Så nå er en stuck på dritkjedelig nattevakt. jaja...hva skjer ellers folks? Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Den siste delen der skjønte jeg da ikke, jeg er "kul" og tror at alle mennesker stiller likt i alle situasjoner som jeg takler? Forklar er du snill! Elsker å høre selvkritikk! U SUCK! ..og der var den diskusjonen over Jaja...var en time på svømming..tror jeg må begynne å gå oftere for var mye pent å se på i dag *glise* Så nå er en stuck på dritkjedelig nattevakt. jaja...hva skjer ellers folks? B-real da liksom! Kanke bare si slikt til alle og en hver mann.......... Svømming er forøvrig en herlig form for trening så det er sagt! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 vel..øhm..døhm...i know. derfor jeg sitter her utpeist Skal se om jeg får meg en tur til på Onsdagen Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Den siste delen der skjønte jeg da ikke, jeg er "kul" og tror at alle mennesker stiller likt i alle situasjoner som jeg takler? Forklar er du snill! Elsker å høre selvkritikk! U SUCK! ..og der var den diskusjonen over Jaja...var en time på svømming..tror jeg må begynne å gå oftere for var mye pent å se på i dag *glise* Så nå er en stuck på dritkjedelig nattevakt. jaja...hva skjer ellers folks? B-real da liksom! Kanke bare si slikt til alle og en hver mann.......... Svømming er forøvrig en herlig form for trening så det er sagt! Ja, jeg er enig der. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Ja, jeg er enig der. Men følte allikavel å quote alt sammen? (Ja, jeg kunne ikke dy meg med å quote alt jeg heller.. ) Endret 10. mars 2008 av b-real fjernet unødvendig quoting Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 God aften, folkens. Jeg blir ikke kvitt nie enda. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 God aften, folkens. Jeg blir ikke kvitt nie enda. Vold fikser sånt, gjør det ikke? =3 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei Nie, jeg ble forelest for av en dansk professor i dag. ... 8D Hvor gikk jeg for å snike meg med på neste forelesning, sa du? =D Du er klar over at det skal fryktelig mye til for å stryke, ikke sant? Ehm. Nei det skal det ikke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Vold fikser sånt, gjør det ikke? =3 Ikke når Nie liker det. *winkwink* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Den siste delen der skjønte jeg da ikke, jeg er "kul" og tror at alle mennesker stiller likt i alle situasjoner som jeg takler? Forklar er du snill! Elsker å høre selvkritikk! Får prøve å unngå å tråkke på miner her da, men får å ta et konkret eksempel ut av lufta (jupp, det går strålende) så oppfatter ihvertfall jeg deg som en som har vansker med å forstå ting du tar for gitt at andre ikke takler like greit. Har du sett Pitbull-Terje, ble ikke du litt oppgitt når moren ikke kunne tråkke utenfor døra? Det ble jeg, "herregud da, bare gå utafor ", men dette er ekstreme da. Jeg har nå drøyd med å hente bankkort i banken i over et år, det er ikke "bare" å gjøre det. If you catch my drift? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Yey, skal være med på å representere Norge sine fysikkunnskaper imorgen Noes, det ble ikke en post Endret 10. mars 2008 av chokke Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 *snipp* Har nok ikke sett Pitbull-Terje nei, men tror jeg fatter hva du mener. Det du prøver å si er rett og slett at jeg undervurderer andres vansker fordi jeg selv takler vanskene, og måten jeg svarer disse personene som har vansker på viser at jeg ikke helt klarer å sette meg inn i deres "vanskelige" situasjon fordi jeg selv ikke finner situasjonen vanskelig? Traff jeg sånn circa? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Yey, skal være med på å representere Norge sine fysikkunnskaper imorgen Noes, det ble ikke en post Wtf? O_O Skal du liksom. Okies. Jeg visste du var sånn. Jævlig sinnsykt flink på realfag og den slags som jeg ikke fatter bæret av, men altså. Woooooow. O_O Jeg er maks imponert. x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg