Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine kondolanser.

Vel, det kommer vel an på hvor du er fra. Jeg regner Stavanger som hjembyen min, og det er mitt favorittreisemål. :p

Det er fordi du ikke bor der.

Der vil jeg si meg uenig. Jeg bodde der et halvt år fra 2005-2006, og det var like fantastisk som det er når jeg tilbringer 2-5 uker hvert år ellers.

Lenke til kommentar

Bloody Beach

Ikke bli banka opp og dø da, vi trenger deg på forumet.

Bitch, please. 99% av de som har blitt ranet, banket opp eller voldtatt har utvist klassisk risiko-oppførsel. Jeg har ingen planer om å rave sanseløst full i mørke bakgater på samme måte som de sullikene på 17 år på ferie uten mamma for første gang.
Lenke til kommentar

Et halvt år er ikke nok til å si at du "bodde der". Jeg var et helt år i Bardufoss, men jeg sier ikke til folk at jeg bodde i bardufoss et helt år.

Klart det er.

Og jeg bodde der i 2 år og 2 uker i starten av mitt liv også.

Og jeg skal tilbake dit om noen år også. Da for godt, om alt går etter planen.

Lenke til kommentar

Bitch, please. 99% av de som har blitt ranet, banket opp eller voldtatt har utvist klassisk risiko-oppførsel. Jeg har ingen planer om å rave sanseløst full i mørke bakgater på samme måte som de sullikene på 17 år på ferie uten mamma for første gang.

Psh, du kommer ikke til å gå tildekka nok, blir voldtatt, og alt er din egen skyld!

Lenke til kommentar

Psh, du kommer ikke til å gå tildekka nok, blir voldtatt, og alt er din egen skyld!

Sant nok. Hotellet vårt ligger rett ved nudiststranda så det er fare for at det blir litt nakenbading. Og som alle vet så er jeg så hunkylicious at alle vil ha kroppen min. Selv påkledd må jeg kjempe mot horder av kvinnfolk hver eneste dag. Bare det å gå på butikken er en prøvelse uten like. Jeg har begynt å gå med burka for å beskytte meg selv mot angrepene.
Lenke til kommentar
Sant nok. Hotellet vårt ligger rett ved nudiststranda så det er fare for at det blir litt nakenbading. Og som alle vet så er jeg så hunkylicious at alle vil ha kroppen min. Selv påkledd må jeg kjempe mot horder av kvinnfolk hver eneste dag. Bare det å gå på butikken er en prøvelse uten like. Jeg har begynt å gå med burka for å beskytte meg selv mot angrepene.

Humble (advarsel, spiller av musikk automagisk)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bare det å gå på butikken er en prøvelse uten like. Jeg har begynt å gå med burka for å beskytte meg selv mot angrepene.

Kjenner følelsen. Det skal ikke være lett å være uimotståelig.

Humble (advarsel, spiller av musikk automagisk)

Haha :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...