Bytex Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg syns ALLE skal ha hver sin kafe. Så kan vi slåss om de få brukerne som henger i alle kafeene. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg regner med "Theas café" blir stengt og at hun etter hvert kommer inn hit som fast inventar hun også. Jeg nekter! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 jeg er lei kabal og tetris, noe annet jeg kan gjøre får å få tiden til å gå? Flipperspill på pc kan være moro i ny og ned.....tror jeg fikk 5 mill poeng en gang men det er vanskelig. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg syns ALLE skal ha hver sin kafe. Så kan vi slåss om de få brukerne som henger i alle kafeene. Genial idé. Jeg ville vunnet såklart. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Vi kan også lage jævlig mye drama av at han henger mere i DEN kafeen enn DEN kafeen. Tenk så mye moro! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Beste hadde selvfølgelig vært at trådstarter er moderator i sin "egen kafe", muligheten til å stenge ut brukere osv. Og hvor blir det av minus-knappen, ventet lenge på den nå ;( Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Det kommer ingen minusknapp. Det skaper bare dårlig stemning. Endret 11. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Ingenting som er så god stemning som litt dårlig stemning. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Det kommer ingen minusknapp. Det skaper bare dårlig stemning. Er ikke dette egentlig det ultimate målet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Vi greide oss glimrende i 8 år uten + knapp også. Plenty med dårlig stemning da også. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg savner minusknapp på både facebook og forumet. Jeg tror reddit er mitt mest ideelle nettsted. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Faen, vil ha dårlig stemning og mer drama. Derfor jeg har flyttet over til kvinneguiden. Får høre på mer Euphoria mens jeg gråter litt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Men vowels, 80% av "de gærne damene" på KG er jo andre forumnerder som troller. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg skal høre litt mer på lamb of god og fortsette og være sint her, if you don't mind. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Kan vi ikke egentlig alle være sinte på hverandre? Målet er å få alle til å gråte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Alle burde lese dette og reflektere over sitt forhold til Jesus http://www.eq5.net/jlyr/jkons.html " Jeg er litt tunghørt på det ene øret, og har dårlig hørsel på det andre. Men nå satte jeg straks igang å lete gjennom alle lommene etter noe å plugge igjen ørene med. Småbarn løp skrikende vekk fra salen mens de holdt seg for ørene. Gitarbatteriet spilte opp, mens forsamlingen svarte med entusiastiske hyl og skrål. Jeg var i sjokk-tilstand. Hvordan skulle slikt et voldelig kaos av emosjoner og larm kunne nå sjeler i behov av frelse? Det måtte bare ha vært et påskudd for å få servert dette forherdende Blokksberg-kaoset. De hadde ikke tenkt å la dette være innledning til et evangelisk møte ? Å jo da." Endret 11. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg regner med "Theas café" blir stengt og at hun etter hvert kommer inn hit som fast inventar hun også. Jeg nekter! Så hvis tråden din blir stengt forlater du oss? Forresten, du vet du er trett når du drikker fra den andre siden av boksen. Jeg har nå en mindre sjarmerende flekk midt på skjorta. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Alle burde lese dette og reflektere over sitt forhold til Jesus http://www.eq5.net/jlyr/jkons.html "Så kom bandet på scenen: langhårete frisyrer, fillete blå cowboy bukser, gamle T-skjorter, skinnjakker og diverse rart. I vår tid opptrådte vi i matchende blå blazere, gule strikkeslips og hvite pen-skjorter, hele ensemblet. Denne gruppen hadde nok brukt alle pengene på forsterker-utstyret, og hatt null budsjett igjen til klær." Hehehhehe. Så hvis tråden din blir stengt forlater du oss? Dere blir ikke kvitt meg så lett.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Så da kommer du inn hit da? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Så da kommer du inn hit da? Må vel det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg