Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

jeg er lei kabal og tetris, noe annet jeg kan gjøre får å få tiden til å gå?

Flipperspill på pc kan være moro i ny og ned.....tror jeg fikk 5 mill poeng en gang men det er vanskelig.

Lenke til kommentar

Alle burde lese dette og reflektere over sitt forhold til Jesus

http://www.eq5.net/jlyr/jkons.html

"

Jeg er litt tunghørt på det ene øret, og har dårlig hørsel på det andre.

Men nå satte jeg straks igang å lete gjennom alle lommene etter noe å plugge igjen ørene med. Småbarn løp skrikende vekk fra salen mens de holdt seg for ørene.

Gitarbatteriet spilte opp, mens forsamlingen svarte med entusiastiske hyl og skrål. Jeg var i sjokk-tilstand. Hvordan skulle slikt et voldelig kaos av emosjoner og larm kunne nå sjeler i behov av frelse? Det måtte bare ha vært et påskudd for å få servert dette forherdende Blokksberg-kaoset.

De hadde ikke tenkt å la dette være innledning til et evangelisk møte ? Å jo da."

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg regner med "Theas café" blir stengt og at hun etter hvert kommer inn hit som fast inventar hun også. :)

Jeg nekter!

Så hvis tråden din blir stengt forlater du oss?

Forresten, du vet du er trett når du drikker fra den andre siden av boksen. Jeg har nå en mindre sjarmerende flekk midt på skjorta.

Lenke til kommentar

Alle burde lese dette og reflektere over sitt forhold til Jesus

http://www.eq5.net/jlyr/jkons.html

"Så kom bandet på scenen: langhårete frisyrer, fillete blå cowboy bukser, gamle T-skjorter, skinnjakker og diverse rart. I vår tid opptrådte vi i matchende blå blazere, gule strikkeslips og hvite pen-skjorter, hele ensemblet. Denne gruppen hadde nok brukt alle pengene på forsterker-utstyret, og hatt null budsjett igjen til klær." Hehehhehe.

Så hvis tråden din blir stengt forlater du oss?

Dere blir ikke kvitt meg så lett..
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...