Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HVORFOR skal Thea få ha café og ikke meg? Snakk om at alle brukere skal være likestilt. Ja, jeg er sint.

Jeg kan trøste deg med at jeg har muntlig eksamen i historie om 48 timer. 800 sider med stoff, med kriger/konflikter som tema. Mange tusen år å ta for seg med andre ord.

Lenke til kommentar

Jeg kan trøste deg med at jeg har muntlig eksamen i historie om 48 timer. 800 sider med stoff, med kriger/konflikter som tema. Mange tusen år å ta for seg med andre ord.

Hvordan skal det kunne hjelpe meg. har har forresten eksamen i biologi om like lang tid. Livsformer i vann og på land, tilpasninger - heter oppgaven. Kunne like gjerne fått et ark hvor det sto "ha et framlegg om biologi."

Lenke til kommentar

Hvordan skal det kunne hjelpe meg. har har forresten eksamen i biologi om like lang tid. Livsformer i vann og på land, tilpasninger - heter oppgaven. Kunne like gjerne fått et ark hvor det sto "ha et framlegg om biologi."

Var ikke meningen å hjelpe deg. Måtte bare få ut frustrasjonen min.

Biologi er supertøft.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Typisk forumjenter å bitche på andre forumjenter. Det har utløst utallige stenginger av forumkafeen (og tidligere SO-tråder) for opprydding. Dere klarer rett og slett ikke å være flere hunner i denne mannsdominerte plassen uten å gå i strupen på hverandre.

Hva med MEG, da? Jeg har forhåndsbestilt http://www.arturia.c...rute/intro.html hos Procom, og den kommer aldri til Norge. har BARE 7 andre synthesizere. Faen altså!!! Blir utsatt en uke og en uke til og en uke til!

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...