Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jepp, i min tid fantes ikke mobiltelefoner og SMS heller. Man bare ringte på hos hverandres foreldre og møttes ansikt til ansikt med en gang.

Vet du hva, det husker jeg også? Ringte på døra, og så stod vi i dørkarmen og pratet en stund før vi bestemte oss for hva vi skulle finne på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg husker ungdomsskolen som det stedet hvor jeg ditcha alle de som var "venner" med meg kun fordi jeg hadde ting og var flink på skolen, fikk noen nye venner, nesten droppa ut i 9. klasse og begynte å drikke hjemmebrent og skru moped i noen år. Ooh, og da jeg begynte å røyke og snuse, samt ble mobba mer enn på barneskolen og var i bråk rimelig ofte. Skrev brev til skoleledelsen om alskens, skrev til aviser og undervisningsministeren, og generelt var mislikt av lærerne og klassekameratene mine.

Ooh, og det stedet hvor jeg fikk nedsatt i orden OG oppførsel pga. handskriften min og ble beordret om å begynne og skrive på PC fremfor å bedre den.

Lenke til kommentar

Man vet det har vært en bra hælj når skjorta er opprivd, man har blåmerker og kutt overalt og et kutt i bakhodet.

Skulle tro du hadde vært på vors med meg.

(PS: Forrige gang han var det endte han opp med et stort kutt i ansiktet så denne posten hadde reelle referanser og derfor var den faktisk ganske god).

Egenvurdering av posten: 7/10.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Heh, MCR er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ last decade, ass.

Skjedde de noen gang egentlig?

Jaa eller jo..tja..husker ikke hva den kjente sangen het eller hvordan den hørtes ut. Bare husker at vokalisten hadde sgt pepper-beatles jakke og det syns visst alle emoene var kulere enn selv kutting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...