Slimda Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jepp, i min tid fantes ikke mobiltelefoner og SMS heller. Man bare ringte på hos hverandres foreldre og møttes ansikt til ansikt med en gang. Vet du hva, det husker jeg også? Ringte på døra, og så stod vi i dørkarmen og pratet en stund før vi bestemte oss for hva vi skulle finne på. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 DET HUSKER JEG OGSÅ!! Hah! Jeg er også stor gutt, tenk :-) Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Endelig fått kjøpt Max Payne 3 Special Edition, også ligger ikke spillet inni. Fucking great. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Dynamisk skin er for bredt for min oppløsning, men vanlig skin uten dynamisk er for liten. OMMMGGG Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg husker ungdomsskolen som det stedet hvor jeg ditcha alle de som var "venner" med meg kun fordi jeg hadde ting og var flink på skolen, fikk noen nye venner, nesten droppa ut i 9. klasse og begynte å drikke hjemmebrent og skru moped i noen år. Ooh, og da jeg begynte å røyke og snuse, samt ble mobba mer enn på barneskolen og var i bråk rimelig ofte. Skrev brev til skoleledelsen om alskens, skrev til aviser og undervisningsministeren, og generelt var mislikt av lærerne og klassekameratene mine. Ooh, og det stedet hvor jeg fikk nedsatt i orden OG oppførsel pga. handskriften min og ble beordret om å begynne og skrive på PC fremfor å bedre den. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Man vet det har vært en bra hælj når skjorta er opprivd, man har blåmerker og kutt overalt og et kutt i bakhodet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Ja. My Chemical Romance på anlegget, sort sminke rundt øynene, håret forran øynene og en kniv i venstrehånden. Gode greier! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Er du venstrehendt? Taper. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Man vet det har vært en bra hælj når skjorta er opprivd, man har blåmerker og kutt overalt og et kutt i bakhodet. Skulle tro du hadde vært på vors med meg. (PS: Forrige gang han var det endte han opp med et stort kutt i ansiktet så denne posten hadde reelle referanser og derfor var den faktisk ganske god). Egenvurdering av posten: 7/10. 3 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Ja. My Chemical Romance på anlegget, sort sminke rundt øynene, håret forran øynene og en kniv i venstrehånden. Gode greier! Bare å sende meg en PM, så kan vi diskutere barberblader og kontemporær emo-musikk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Heh, MCR er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ last decade, ass. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Det beste barberbladet er Feather og kontemporær emo er toppers. Done. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Nå hører jo emoene bare på hylemusikk. 1 Lenke til kommentar
theajos Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Heh, MCR er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ last decade, ass. Skjedde de noen gang egentlig? 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) EY BITCH, lag noe mat til meg plz. Jeg er sulten og orker ikke å gå ned på kjøkkenet. Be advised: Ikke ment personlig til verken noen kvinnelige eller mannlige individualer. Endret 10. juni 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Heh, MCR er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ last decade, ass. Skjedde de noen gang egentlig? Jaa eller jo..tja..husker ikke hva den kjente sangen het eller hvordan den hørtes ut. Bare husker at vokalisten hadde sgt pepper-beatles jakke og det syns visst alle emoene var kulere enn selv kutting. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg føler meg skitten. Jeg måtte bruke IE i stad. Din skitne skitne skjøge. Jeg tror ikke du hadde likt meg. Jeg tror jeg hadde likt deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg våkna 2 timer og 50 minutter etter at sovna. Fantastisk. -_- Selvfølgelig lys våken. Noen som har noen tips til å sovne igjen? Gidder ikke poppe en sovepille, mtp. at jeg skal opp klokken syv ... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg sov 4,5 timer i stad. Fra ca 18 til ca 22:30.... POWERNAP, Y U SO POWERFUL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg