Datasmurf Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Bah. Fløtesausen til Toro smaker ræva. Lenge leve Knorr! Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Bah.Fløtesausen til Toro smaker ræva. Lenge leve Knorr! Kantarell- og peppersausen til Toro er bare überherlig om jeg så får si det selv! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Nå har jeg spist skinkesteik ^^ mmm Godt med mat etter hard trening. Nå må jeg øve på norsk :< Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg er fortsatt skikkelig fyllesjuk etter lørdagen. Noen som kan komme med noen trøstende ord? Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Nå har jeg spist skinkesteik ^^ mmm Godt med mat etter hard trening. Nå må jeg øve på norsk :< Ahh steike det er godt det! Skulle ønske jeg kunne trene i dag også, men trente i går og må gjerne ha 24 timers hvilke.. ahhhhh.. hverdagen er så grulig kjedelig.. noen som vil finne på noe? Trene..? Lese..? Diskutere..? Knulle..? Kline..? Sloss..? Se film..? Høre på musikk..? (Noen av disse faller naturlig på det motsatte kjønn..) Noen her som er fra Skien eller Notodden og kjeder seg like mye som meg..? Let's go out and party! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg er fortsatt skikkelig fyllesjuk etter lørdagen. Noen som kan komme med noen trøstende ord? Dakar <3. Trøstende ord: Det kommer til å skje igjen. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg er fortsatt skikkelig fyllesjuk etter lørdagen. Noen som kan komme med noen trøstende ord? "Nommin!" ..hjalp ikke..? Tenkte meg det.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg småskjelver jo fortsatt, lulz. Og nei, det vil ikke skje så hardt igjen Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg småskjelver jo fortsatt, lulz. Og nei, det vil ikke skje så hardt igjen Haha, såklart det vil. Huff, jeg kommer ikke over hvor full vi alle var. Priceless. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg småskjelver jo fortsatt, lulz. Og nei, det vil ikke skje så hardt igjen Haha, såklart det vil. Huff, jeg kommer ikke over hvor full vi alle var. Priceless. Ble det noen bra fylleshistorie ut av det som du kan fortelle? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ble det noen bra fylleshistorie ut av det som du kan fortelle? Tja. Jonas datt og dro med meg i fallet. Jeg har blåmerke på rompa. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Jeg har blåmerke på rompa. Pix or it didn't happen. *leke mannlig bruker* Endret 10. mars 2008 av Kibs Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Tja. Jonas datt og dro med meg i fallet. Jeg har blåmerke på rompa. Ser for meg diverse rare samtaler når du prøver å bortfoklare det: "Ida! Hvordan har du fått det blåmerket DER?!?!" "Ehm... Jonas datt." Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det som var mest morsomt, var at Jonas slokna med en gang vi kom hjem. Så begynte Lars og jeg å stille han rare spørsmål som han bare grynta "mm" til. Seriøst, jeg har aldri fnisa så mye før. Og aldri trodde jeg vår kjære Hylo var i stand til å fnise så forbanna mye. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Noen som har vært på Skihytta i Trysilbakkene. De har helt sinnsykt god Gulasj-suppe. Det blir servert i en halv loff som innmaten er borte i, og suppen er helt oppi. Sinnsykt digg, hvis du ikke har prøvd det, så vil jeg annbefale det på det sterkeste! edit: leif Endret 10. mars 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Bah.Fløtesausen til Toro smaker ræva. Lenge leve Knorr! Ikke si slikt om lokalbedriften! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 NOen som har vært på Skihytta i Trysilbakkene. De har helt sinnsykt god Gusje-suppe(husker ikke helt hva det heter men noe i den duren). det blir servert i en halv loff som innmaten i lovvet er borte, og suppen er helt oppi. Sinnsykt digg, hvis du ikke har prøvd detr, så vil jeg annbefale det på det sterkeste! Er det gulasj suppe du mener kanskje ? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) NOen som har vært på Skihytta i Trysilbakkene. De har helt sinnsykt god Gusje-suppe(husker ikke helt hva det heter men noe i den duren). det blir servert i en halv loff som innmaten i lovvet er borte, og suppen er helt oppi. Sinnsykt digg, hvis du ikke har prøvd detr, så vil jeg annbefale det på det sterkeste! Er det gulasj suppe du mener kanskje ? Stemmer kom ikke på det, har du smakt det? Endret 10. mars 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ahh! Jeg fikk herved min første melding fra noen som syntes jeg snakker for mye off-topic i en del tråder! *gulp* .. er det sant? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ahh! Jeg fikk herved min første melding fra noen som syntes jeg snakker for mye off-topic i en del tråder! *gulp* .. er det sant? Jeg fikk PM med klage om at jeg spamma RPP for mye en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg