Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg spist skinkesteik ^^ mmm

Godt med mat etter hard trening.

Nå må jeg øve på norsk :<

Ahh steike det er godt det! ;) Skulle ønske jeg kunne trene i dag også, men trente i går og må gjerne ha 24 timers hvilke.. ahhhhh.. hverdagen er så grulig kjedelig.. noen som vil finne på noe? Trene..? Lese..? Diskutere..? Knulle..? Kline..? Sloss..? Se film..? Høre på musikk..? (Noen av disse faller naturlig på det motsatte kjønn..)

Noen her som er fra Skien eller Notodden og kjeder seg like mye som meg..? Let's go out and party! ;)

Lenke til kommentar
Jeg småskjelver jo fortsatt, lulz. Og nei, det vil ikke skje så hardt igjen :wee:

Haha, såklart det vil. :D Huff, jeg kommer ikke over hvor full vi alle var. :wee: Priceless.

Ble det noen bra fylleshistorie ut av det som du kan fortelle?

Lenke til kommentar

Noen som har vært på Skihytta i Trysilbakkene. De har helt sinnsykt god Gulasj-suppe. Det blir servert i en halv loff som innmaten er borte i, og suppen er helt oppi. Sinnsykt digg, hvis du ikke har prøvd det, så vil jeg annbefale det på det sterkeste!

edit: leif

Endret av cHilfiger
Lenke til kommentar
NOen som har vært på Skihytta i Trysilbakkene. De har helt sinnsykt god Gusje-suppe(husker ikke helt hva det heter men noe i den duren). det blir servert i en halv loff som innmaten i lovvet er borte, og suppen er helt oppi. Sinnsykt digg, hvis du ikke har prøvd detr, så vil jeg annbefale det på det sterkeste!

Er det gulasj suppe du mener kanskje ?

Lenke til kommentar
NOen som har vært på Skihytta i Trysilbakkene. De har helt sinnsykt god Gusje-suppe(husker ikke helt hva det heter men noe i den duren). det blir servert i en halv loff som innmaten i lovvet er borte, og suppen er helt oppi. Sinnsykt digg, hvis du ikke har prøvd detr, så vil jeg annbefale det på det sterkeste!

Er det gulasj suppe du mener kanskje ?

Stemmer kom ikke på det, har du smakt det?

Endret av cHilfiger
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...