L4r5 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Ungdomsskolereunion på fredag. Det blir artig Bra du har den innstillingen! Jeg hadde aldri i livet dratt på min. Samme her. Fikk en invitasjon som ble arkivert på sin rette plass i papirkonteineren. Jeg skulle fått jævlig mye penger for å i det hele tatt vurdere å dra. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Bra du har den innstillingen! Jeg hadde aldri i livet dratt på min. Hvorfor? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg for min del gleder meg til min, skjønt ... Den er ikke før i midten av august. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Samme her. Fikk en invitasjon som ble arkivert på sin rette plass i papirkonteineren. Jeg skulle fått jævlig mye penger for å i det hele tatt vurdere å dra. hahah, sånn det skal være! Hvorfor? Jeg og to veninner var de som "styrte" klassen. Jeg var bitchy og frekk mot de fleste og jeg har rett og slett ikke behov for å se resten av taperne. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg føler at jeg er den eneste som faktisk gikk på en ungdomsskole der alle bare var venner, uten noe mobbing og slikt. Korte skoledager, gode karakterer, og ingenting å gjøre. Skulle gjerne tatt flere år på ungdomsskolen jeg. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg tror ikke du hadde likt meg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg føler at jeg er den eneste som faktisk gikk på en ungdomsskole der alle bare var venner, uten noe mobbing og slikt. Neida, samme her. Vi var en ganske liten, sammensveisa klasse med veldig godt miljø. Gleder meg til å se folk igjen, blir kjempeartig. Sikkert mange som har forandra seg en del. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Det er beviselig at alle som likte ungdomsskolen ender opp som max tapere. 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Det er beviselig at alle som likte ungdomsskolen ender opp som max tapere. Får vente på at det smeller til og blir sant da. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 "Det er beviselig at alle som likte ungdomsskolen ender opp som max tapere." Utifra egen observasjon, er dette korrekt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg tror ikke du hadde likt meg. Jeg tror du hadde likt meg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 "Det er beviselig at alle som likte ungdomsskolen ender opp som max tapere." Utifra egen observasjon, er dette korrekt. Kjipt for klassen min der alle ender opp som tapere. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 "Det er beviselig at alle som likte ungdomsskolen ender opp som max tapere." Utifra egen observasjon, er dette korrekt. Kjipt for klassen min der alle ender opp som tapere. Kanskje dere er unntaket som bekrefter regelen? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hvorfor skal det være negativt at folk trivdes på ungdomsskolen? Merkelig logikk. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Okei.. skal lage hot wings, men det står ikke hva man burde ha ovnen på eller hvor lenge de skal varmes. Noen som er dreven på hot wings? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Hvorfor skal det være negativt at folk trivdes på ungdomsskolen? Merkelig logikk. Jepp, det var da jeg var mest sosial og hadde masse venner og bestekompiser, var stort sett aldri alene. Først da jeg flytta bort og begynte på videregående at jeg ble mere og mere usosial. I ungdomsskoletida var det bare sånn at jeg var med alle over alt, og det var en helt naturlig greie. Folk ringte på døra etter skoletid for å gjøre ting etc. Endret 10. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Ungdomsskolereunion på fredag. Det blir artig Bra du har den innstillingen! Jeg hadde aldri i livet dratt på min. Samme her. Fikk en invitasjon som ble arkivert på sin rette plass i papirkonteineren. Jeg skulle fått jævlig mye penger for å i det hele tatt vurdere å dra. Tror ikke engang noen fra min ungdomsskole vet hvor jeg bor eller har telefonnummeret mitt engang. Heldigvis. Men det var helt ok å gå der når jeg var der da. Tror kanskje skole og slikt var et bedre sted før mobiler og "sosiale" nettsamfunn overtok. En møttes på faste steder hvor det alltid var folk på kveldinga eller dro og ringte på hos folk om en ville være sosial. Grei deal. Endret 10. juni 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jepp, i min tid fantes ikke mobiltelefoner og SMS heller. Man bare ringte på hos hverandres foreldre og møttes ansikt til ansikt med en gang. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Gamledager, gamledager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg