Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh, jeg vokste opp med Supertramp, Jefferson Airplane, Blue Oystercult, The doors og sånt. Nå går det mest i psytrance, downtempo og alt som kan brukes til å danse hele natten på raves. Nom.

Jeg vokste også opp med det, samt store mengder Stones, Beatles og Elvis. Og det er fortsatt det jeg hører mest på. :D

Tett etterfulgt av folk og black metal, takket være mine arbeidskamerater. :p Nytter ikke å komme drassende med noen form for psy der i gården i alle fall.

Lenke til kommentar

Jeg vokste også opp med det, samt store mengder Stones, Beatles og Elvis. Og det er fortsatt det jeg hører mest på. :D

Tett etterfulgt av folk og black metal, takket være mine arbeidskamerater. :p Nytter ikke å komme drassende med noen form for psy der i gården i alle fall.

Her gikk det vel i Tom Waits og The Kinks hos mamma, og Springsteen og Bob Dylan hos pappa.

Lenke til kommentar

Jeg har en liten utfordring til dere som sier at jeg betyr alt for dere... kan dere si meg hva jeg har gjort som betyr så himmla mye for deg/dere??

IKKE si du er god og best.. bekreft virkelig.. begrunn virkelig... hvorfor er jeg så viktig for deg ???

Lenke til kommentar

Jævlig lei at, selv etter formatering er pcen delvis litt treg. Noen som har lyst å bytte PC :p ?

Sure. Du kan få laptopen jeg brukte før. Kommer med fire vertikale, lilla streker som går nedover skjermen, et batteri som holder ca. 30 sekunder, en lader som detter ut om man ikke holder kontakten inne, en dvdbrenner som har detti ut og ikke vil holde seg inne (ikke at det har noe å si, den har ikke virket på evigheter uansett), en vifte som ikke klarer å fjerne varme og litt annet snacks. Vista-versjonen som er installert er litt fucka så du kan ikke bruke det trådløse kortet, men det funker i Ubuntu som er ferdig installert som dual boot. Tror det er 10.10-versjonen om jeg husker rett. Recovery-partisjonen er korrupt, men det gjør ikke så mye. Det er tross alt Vista. Det vil du ikke ha uansett. Du kan også få med en Wester Digital Passport USB-disk på 120 GB. USB-porten er litt herpa, men om du holder ledningen inne pleier den å fungere i opptil flere minutter. Inntil du hører klikkelyder og får overføringsfeil. Sånn ellers skal det meste være i orden.

Forresten, jeg glemte å si fra at maskina slår seg av etter alt fra 10 minutter til en time pga. den overopphetes.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...