Kammizez Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg lurer på hva jeg kan få for en nyre... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Ja. Og biblioteket er gratis(!), der kan du jo lese mange morsomme bøker. Her om dagen gav jeg litt blod og da fikk jeg en gratis paraply. Det syntes jeg var ganske morsomt (særlig fordi det regnet da jeg gikk hjem). Jeg fikk en søt liten kosebamse forrige gang jeg ga blod. Det begynner å bli en god stund siden gitt. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Ja. Og biblioteket er gratis(!), der kan du jo lese mange morsomme bøker. Her om dagen gav jeg litt blod og da fikk jeg en gratis paraply. Det syntes jeg var ganske morsomt (særlig fordi det regnet da jeg gikk hjem). Jeg fikk en søt liten kosebamse forrige gang jeg ga blod. Det begynner å bli en god stund siden gitt. Også får jeg en gratis cola hver gang jeg er der, hurra. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Blod for en cola? Hmm, da er det noe jeg må vurdere. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Blod for en cola? Hmm, da er det noe jeg må vurdere. De stiller irriterende høye krav av og til da. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Hva slags krav? Nå finner jeg ikke lista. Men må gå så og så lang tid etter at man har hatt ny sexpartner, hvis du er mann og har hatt sex med menn får du ikke gi blod, piercinger og en del andre ting. Skjønner det jo da 6 måneder etter ny partner var det ja. Og 6 måneder etter man har tatt hull i årene. Og hvis du er kvinne som har hatt sex med en mann som har hatt sex med en mann. Endret 10. juni 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Er homoblod no-go altså? Endret 10. juni 2012 av Nopros Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Er nok bare Sjur som sitter igjen med den oppgaven pr dags dato? Hvilken oppgave? Følger med i denne tråden? Jeg anbefaler Anthem of the Space, Ominous From the Cosmic Inferno og Pink Lady Lemonade - You're From Inner Space. Jeg mener også at Iron Butterfly's In-A-Gadda-Da-Vida og 13th Floor Elevators' The Psychedelic Sounds of the 13th Floor Elevators burde stå på Hedvigs liste. Wow, du overrasker igjen med god musikksmak. Jeg blir like overrasket hver gang. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Er homoblod no-go altså? Jupp. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Er homoblod no-go altså? Jupp. Stakkars homoer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hvem som vil ha skitten homoblod i seg? Æsj. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Rasister og homofober, hele gjengen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hvem som vil ha skitten homoblod i seg? Æsj. Andre homofile. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 mMmm ... Jeg skeier ut nå altså. Sitter og spiser kokesjokolade. Godterisug, oh yeah! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg har tydeligvis hyggelige naboer, og nå er jeg drita... sa god natt Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Rasister og homofober, hele gjengen. Du glemte å nevne nekrofile. Endret 10. juni 2012 av Kammizez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg