Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg tror vi må finne tits til deg jeg. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 e: 2 thea ville også ha juling Kan vi være venner uten vold? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Kan vi være venner uten vold? Vi kan sitte rundt et bål, synge sanger og lukte på blomstene Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Kan vi være venner uten vold? Vi kan sitte rundt et bål, synge sanger og lukte på blomstene Peace and love! Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 e: 2 thea ville også ha juling Kan vi være venner uten vold? Greit, da holder jeg meg til å slå Hedvig. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hold deg unna ansiktet da, det er så stress å måtte pøse på med sminke hver morgen. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Kaymeerah, er du fjorten, en misogyn dritt eller begge deler? Hahaohwow. Trodde virkelig ikke man kom over slik intoleranse bare fordi man shitposter. EDIT: For å svare på spørsmålet, ingen av delene. Endret 9. juni 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hahaohwow. Trodde virkelig ikke man kom over slik intoleranse bare fordi man shitposter. Man kommer over mye rart i forumkafeen da. Urutinert å bli overraska Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg følger ærlig talt ikke mye med på DNFK. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hahaohwow. Trodde virkelig ikke man kom over slik intoleranse bare fordi man shitposter. "Buhu, du er intolerant mot min intoleranse!" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Er nok bare Sjur som sitter igjen med den oppgaven pr dags dato? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 "Buhu, du er intolerant mot min intoleranse!" Hahaha! Nei, jeg ler av din intoleranse. Jeg har ikke noe imot jenter, kvinner eller andre folk så lenge de ikke plager meg. Tar du alt leser på nettet seriøst? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hahaha! Nei, jeg ler av din intoleranse. Jeg har ikke noe imot jenter, kvinner eller andre folk så lenge de ikke plager meg. Tar du alt leser på nettet seriøst? "Jeg oppfører meg bare som en drittsekk på spøk!" Jeg dømmer folk for handlingene sine, ikke motivasjonen. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hold opp med å krangle nå barn. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 "Jeg oppfører meg bare som en drittsekk på spøk!" Jeg dømmer folk for handlingene sine, ikke motivasjonen. Greit nok at jeg er en drittsekk, men det å oppføre seg minst like barnslig som respons blir da vel litt teit? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Greit nok at jeg er en drittsekk, men det å oppføre seg minst like barnslig som respons blir da vel litt teit? Hvordan er det barnslig å kalle noen barnslig og misogyn for å være barnslig og misogyn? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Det ble Oldboy, og du fikk rett. Ble positivt overrasket over filmen. Scenen med blekkspruten var kvalmende, dog. Så du hoppa rett på Oldboy, men gadd ikke å se Sympathy for Mr. Vengeance først? Skjønner meg ikke på som ikke gidder å se trilogier i riktig rekkefølge. Det funker selvfølgelig fint å se filmene individuelt, men uansett. Forstår det virkelig ikke. Visste ikke at Oldboy var en del av en trilogi før du og Datasmurf nevnte det. Spiller likevel ingen rolle da det tydeligvis ikke er et must å se de andre filmene for å få noe ut av Oldboy. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Irrelevant Anyway,, liker du psykedelisk rock og har du i så fall noe å anbefale? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Hvordan er det barnslig å kalle noen barnslig og misogyn for å være barnslig og misogyn? Tja, ett prinsipp jeg ofte tar i bruk når jeg ser noe jeg ikke liker er "Shut up and move on". Det var ikke det jeg snakket om uansett. Det jeg mente er at å putte ord i munnen på meg er barnslig. Ikke nok med det, men du ignorerer jo helt hva grunnen var. Jeg har ikke noe imot kvinnfolk fordi jeg skriver ett useriøst innlegg. Slutt å være oversensitiv. EDIT: Den dagen jeg skyter en kvinne i kaldt blod, da kan du dømme meg for mine handlinger. Ikke for hva enn jeg måtte finne på å si på nettet. Ikke misforstå det som at jeg faktisk ville skutt en kvinne. Endret 9. juni 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Anyway,, liker du psykedelisk rock og har du i så fall noe å anbefale? Acid Mothers Temple! Og Roky Erickson! Endret 9. juni 2012 av Sex Raptor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg