Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kaymeerah, er du fjorten, en misogyn dritt eller begge deler?

Hahaohwow. Trodde virkelig ikke man kom over slik intoleranse bare fordi man shitposter.

EDIT: For å svare på spørsmålet, ingen av delene.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Det ble Oldboy, og du fikk rett. Ble positivt overrasket over filmen. Scenen med blekkspruten var kvalmende, dog. ;)

Så du hoppa rett på Oldboy, men gadd ikke å se Sympathy for Mr. Vengeance først? Skjønner meg ikke på som ikke gidder å se trilogier i riktig rekkefølge. Det funker selvfølgelig fint å se filmene individuelt, men uansett. Forstår det virkelig ikke.

Visste ikke at Oldboy var en del av en trilogi før du og Datasmurf nevnte det. Spiller likevel ingen rolle da det tydeligvis ikke er et must å se de andre filmene for å få noe ut av Oldboy.

Lenke til kommentar

Hvordan er det barnslig å kalle noen barnslig og misogyn for å være barnslig og misogyn?

Tja, ett prinsipp jeg ofte tar i bruk når jeg ser noe jeg ikke liker er "Shut up and move on".

Det var ikke det jeg snakket om uansett. Det jeg mente er at å putte ord i munnen på meg er barnslig. Ikke nok med det, men du ignorerer jo helt hva grunnen var. Jeg har ikke noe imot kvinnfolk fordi jeg skriver ett useriøst innlegg. Slutt å være oversensitiv.

EDIT: Den dagen jeg skyter en kvinne i kaldt blod, da kan du dømme meg for mine handlinger. Ikke for hva enn jeg måtte finne på å si på nettet. Ikke misforstå det som at jeg faktisk ville skutt en kvinne.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...