Lord Britishface Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Godt gjort å bli positivt overrasket over en så lovprist film. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Det ble Oldboy, og du fikk rett. Ble positivt overrasket over filmen. Scenen med blekkspruten var kvalmende, dog. Så du hoppa rett på Oldboy, men gadd ikke å se Sympathy for Mr. Vengeance først? Skjønner meg ikke på som ikke gidder å se trilogier i riktig rekkefølge. Det funker selvfølgelig fint å se filmene individuelt, men uansett. Forstår det virkelig ikke. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Kan jo bli irriterende i lengden når du veit du ser bra ut. Akkurat som når folk skal fortelle hvor god jeg er i ting, hvor smart jeg er, og alltid skal påpeke alle mine fantastiske egenskaper. En av dem er selvinnsikt. Chill fans! Hjelper det hvis vi bruker noen dager på å fortelle deg det motsatte? Jeg forstår ikke. Jeg vil forsatt ha det samme problemet, selv om dere lyver til meg. Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Kan jo bli irriterende i lengden når du veit du ser bra ut. Akkurat som når folk skal fortelle hvor god jeg er i ting, hvor smart jeg er, og alltid skal påpeke alle mine fantastiske egenskaper. En av dem er selvinnsikt. Chill fans! De er mennesker de også vet du. Gi en autograf, ta et bilde med dem. Det gjør at de føler seg bedre. Jeg vet ikke om det stemmer Thea, jenter er merksnodige. Og dobbeltmoralske, de kan slå oss, vi kan ikke slå dem... Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hvorfor vil du slå jenter? De er jo roten til så mye godt Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg vet ikke om det stemmer Thea, jenter er merksnodige. Og dobbeltmoralske, de kan slå oss, vi kan ikke slå dem... Hvis jeg slår deg, kan du selvfølgelig slå meg og. Du må begynne å henge med andre jenter hvis vennekretsen din mener noe annet. De er jo roten til så mye godt Så sant. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Startet nettopp Saturday Night Fever, for første gang. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 >avatar went from covered tits to positive bullshit Out. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 >avatar went from covered tits to positive bullshit Out. Avataren min har da vært forandra i flere dager Og man så aldri tits. Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg vet ikke om det stemmer Thea, jenter er merksnodige. Og dobbeltmoralske, de kan slå oss, vi kan ikke slå dem... Hvis jeg slår deg, kan du selvfølgelig slå meg og. Du må begynne å henge med andre jenter hvis vennekretsen din mener noe annet. vennekrets ja... hva er det igjen, har egentlig ingen nær vennekrets tror jeg. De er jo roten til så mye godt Så sant. mye godt - og ondt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 vennekrets ja... hva er det igjen, har egentlig ingen nær vennekrets tror jeg. Jeg kan være vennen din ^^ Jeg tåler å bli slått litt. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 >avatar went from covered tits to positive bullshit Out. Avataren min har da vært forandra i flere dager Og man så aldri tits. That's where the word "Covered" comes in. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hvis jeg slår deg, kan du selvfølgelig slå meg og. It's a date. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 That's where the word "Covered" comes in. Og da var det jo egentlig ganske kjedelig, så da gjør ikke en liten forandring noe Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 vennekrets ja... hva er det igjen, har egentlig ingen nær vennekrets tror jeg. Jeg kan være vennen din ^^ Jeg tåler å bli slått litt. Jeg vil også være med. Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) vennekrets ja... hva er det igjen, har egentlig ingen nær vennekrets tror jeg. Jeg kan være vennen din ^^ Jeg tåler å bli slått litt. Jeg har en venn jeg kan slå e: 2 thea ville også ha juling Endret 9. juni 2012 av settings Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Og da var det jo egentlig ganske kjedelig, så da gjør ikke en liten forandring noe Tildekkede tits er bedre enn ingen tits. 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Kaymeerah, er du fjorten, en misogyn dritt eller begge deler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg