Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ble Oldboy, og du fikk rett. Ble positivt overrasket over filmen. Scenen med blekkspruten var kvalmende, dog. ;)

Så du hoppa rett på Oldboy, men gadd ikke å se Sympathy for Mr. Vengeance først? Skjønner meg ikke på som ikke gidder å se trilogier i riktig rekkefølge. Det funker selvfølgelig fint å se filmene individuelt, men uansett. Forstår det virkelig ikke.

Lenke til kommentar

Kan jo bli irriterende i lengden når du veit du ser bra ut. Akkurat som når folk skal fortelle hvor god jeg er i ting, hvor smart jeg er, og alltid skal påpeke alle mine fantastiske egenskaper. En av dem er selvinnsikt. Chill fans!

Hjelper det hvis vi bruker noen dager på å fortelle deg det motsatte? :)

Jeg forstår ikke. Jeg vil forsatt ha det samme problemet, selv om dere lyver til meg.

Lenke til kommentar

Kan jo bli irriterende i lengden når du veit du ser bra ut. Akkurat som når folk skal fortelle hvor god jeg er i ting, hvor smart jeg er, og alltid skal påpeke alle mine fantastiske egenskaper. En av dem er selvinnsikt. Chill fans!

De er mennesker de også vet du. Gi en autograf, ta et bilde med dem. Det gjør at de føler seg bedre.

Jeg vet ikke om det stemmer Thea, jenter er merksnodige.

Og dobbeltmoralske, de kan slå oss, vi kan ikke slå dem...

Lenke til kommentar

Hvis jeg slår deg, kan du selvfølgelig slå meg og. Du må begynne å henge med andre jenter hvis vennekretsen din mener noe annet.

De er jo roten til så mye godt :)

Så sant.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis jeg slår deg, kan du selvfølgelig slå meg og. Du må begynne å henge med andre jenter hvis vennekretsen din mener noe annet.

vennekrets ja... hva er det igjen, har egentlig ingen nær vennekrets tror jeg.

De er jo roten til så mye godt :)

Så sant.

mye godt - og ondt.

Lenke til kommentar

vennekrets ja... hva er det igjen, har egentlig ingen nær vennekrets tror jeg.

Jeg kan være vennen din ^^ Jeg tåler å bli slått litt.

Jeg har en venn jeg kan slå :w00t:

e: 2 thea ville også ha juling

Endret av settings
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...