theajos Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Er dette deg? Er dette deg? Nei, søkte på verdens hersker på google og dette kom opp. 2 Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 [snip] Hedvig, hvorfor er du Forum-misbruker? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Apropos alkohol. Er det litt tapersk å dra til Oslo bare for at en over 20 kan kjøpe sprit til meg? Vi et alle tapere, så hvorfor motkjempe det? Liker innstillingen din. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hedvig, hvorfor er du Forum-misbruker? Lars mente visst det var passende. Selv om jeg ikke misbruker noe som helst Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hedvig, hvorfor er du Forum-misbruker? Lars mente visst det var passende. Selv om jeg ikke misbruker noe som helst ikke juge nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Nei. Enda bedre om du kommer opp hit, så skal jeg kjøpe til deg. Hadde jeg hatt bil, så skulle jeg dratt. Men blir litt langt på motorsykkel. Neida. Går så greit så. Det er jo finvær. De burgerne dine så litt tørre ut. Må lagde dem selv, vøtt. Tar ikke mer enn fem minutter. Lag litt tykke burgere, så blir de saftigere, også kan du jo inkludere litt digg som gir dem enda mer smak. Salat skal også fikses selv. Gidder ikke sånt, vett. I alle fall ikke når det er så greit å bare kjøpe de på Rema - som forøvrig har den beste grillmaten av alle dagligvarebutikker i Norge. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Burgerne tar deg fem minutter ekstra, å fikse salat tar fem minutter, og begge deler smaker bedre og er mye billigere. Folk som har så lav standard at de sier seg fornøyde med stusselige ferdigburgere fra Rema 1000 og McDonald's er faen meg dølle. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Vel, jeg holder meg til helvete langt unna McD og BK om ikke annet. Og det tar mer enn fem minutter å gå ned til butikken, kjøpe ingredienser og gå opp igjen. Sånn rundt regnet 40 minutter. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Man må da vel ned på butikken for å kjøpe Rema 1000-burgere og salat og, eller? Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 har jeg rett når jeg sier at jenter elsker å høre hvor bra de ser ut? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 har jeg rett når jeg sier at jenter elsker å høre hvor bra de ser ut? Alle mennesker liker vel å høre det. Men å høre det helt random, ofte, og i rare sammenhenger blir bare merkelig. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Alle mennesker liker vel å høre det. Men å høre det helt random, ofte, og i rare sammenhenger blir bare merkelig. Second that! Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Kan jo bli irriterende i lengden når du veit du ser bra ut. Akkurat som når folk skal fortelle hvor god jeg er i ting, hvor smart jeg er, og alltid skal påpeke alle mine fantastiske egenskaper. En av dem er selvinnsikt. Chill fans! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Dødsing... Fy faen for noen tapere, ingen som turte mageplask jo. Håper de dør hele gjengen. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Kan jo bli irriterende i lengden når du veit du ser bra ut. Akkurat som når folk skal fortelle hvor god jeg er i ting, hvor smart jeg er, og alltid skal påpeke alle mine fantastiske egenskaper. En av dem er selvinnsikt. Chill fans! De er mennesker de også vet du. Gi en autograf, ta et bilde med dem. Det gjør at de føler seg bedre. Endret 9. juni 2012 av theajos Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Noen som har filmforslag? Har noen her sett "Oldboy" og/eller "J Edgar"? Se Oldboy. Du vil ikke angre. Det ble Oldboy, og du fikk rett. Ble positivt overrasket over filmen. Scenen med blekkspruten var kvalmende, dog. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Kan jo bli irriterende i lengden når du veit du ser bra ut. Akkurat som når folk skal fortelle hvor god jeg er i ting, hvor smart jeg er, og alltid skal påpeke alle mine fantastiske egenskaper. En av dem er selvinnsikt. Chill fans! De er mennesker de også.. Har lært meg å akseptere det. Føler meg litt APEX PREDATOR til tider, men må vel prøve å unngå å ende opp som han i filmen "Chronicles". 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Kan jo bli irriterende i lengden når du veit du ser bra ut. Akkurat som når folk skal fortelle hvor god jeg er i ting, hvor smart jeg er, og alltid skal påpeke alle mine fantastiske egenskaper. En av dem er selvinnsikt. Chill fans! Hjelper det hvis vi bruker noen dager på å fortelle deg det motsatte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg