Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei.

Enda bedre om du kommer opp hit, så skal jeg kjøpe til deg. :D

Hadde jeg hatt bil, så skulle jeg dratt. Men blir litt langt på motorsykkel. :(

Neida. Går så greit så. Det er jo finvær. :)

De burgerne dine så litt tørre ut. Må lagde dem selv, vøtt. Tar ikke mer enn fem minutter. Lag litt tykke burgere, så blir de saftigere, også kan du jo inkludere litt digg som gir dem enda mer smak. Salat skal også fikses selv.

Gidder ikke sånt, vett. I alle fall ikke når det er så greit å bare kjøpe de på Rema - som forøvrig har den beste grillmaten av alle dagligvarebutikker i Norge.

Lenke til kommentar

Burgerne tar deg fem minutter ekstra, å fikse salat tar fem minutter, og begge deler smaker bedre og er mye billigere. Folk som har så lav standard at de sier seg fornøyde med stusselige ferdigburgere fra Rema 1000 og McDonald's er faen meg dølle.

Lenke til kommentar

Kan jo bli irriterende i lengden når du veit du ser bra ut. Akkurat som når folk skal fortelle hvor god jeg er i ting, hvor smart jeg er, og alltid skal påpeke alle mine fantastiske egenskaper. En av dem er selvinnsikt. Chill fans!

Lenke til kommentar

Kan jo bli irriterende i lengden når du veit du ser bra ut. Akkurat som når folk skal fortelle hvor god jeg er i ting, hvor smart jeg er, og alltid skal påpeke alle mine fantastiske egenskaper. En av dem er selvinnsikt. Chill fans!

De er mennesker de også vet du. Gi en autograf, ta et bilde med dem. Det gjør at de føler seg bedre. Endret av theajos
Lenke til kommentar

De er mennesker de også..

Har lært meg å akseptere det. Føler meg litt APEX PREDATOR til tider, men må vel prøve å unngå å ende opp som han i filmen "Chronicles".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hjelper det hvis vi bruker noen dager på å fortelle deg det motsatte? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...