Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Ser på film og multitasker med å være her. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) ................. Heihei. Jeg heter Thea og er alkoholiker. edit: Jeg vet dere vil mitt beste.. Endret 9. juni 2012 av theajos Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hvem faen er Thea, og hvorfor er hun i tråden min? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Se der ja. Kom du deg inn. Flotte greier. Obligatorisk middagsbilde. For de av dere som føler for å se bilder av hvordan jeg laget den (jeg antar at det ikke er noen, men skitt au), klikk her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hvem faen er Thea, og hvorfor er hun i tråden min? Din? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 ................. Heihei. Jeg heter Thea og er alkoholiker. edit: Jeg vet dere vil mitt beste.. Apropos alkohol. Er det litt tapersk å dra til Oslo bare for at en over 20 kan kjøpe sprit til meg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Nei. Enda bedre om du kommer opp hit, så skal jeg kjøpe til deg. Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 ................. Heihei. Jeg heter Thea og er alkoholiker. edit: Jeg vet dere vil mitt beste.. Apropos alkohol. Er det litt tapersk å dra til Oslo bare for at en over 20 kan kjøpe sprit til meg? ja, men kjør på. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hvem faen er Thea, og hvorfor er hun i tråden min? Girl invasion (og dra frem gjestfriheten din litt for noen sekunder ) Apropos alkohol. Er det litt tapersk å dra til Oslo bare for at en over 20 kan kjøpe sprit til meg? Vi et alle tapere, så hvorfor motkjempe det? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Nei. Enda bedre om du kommer opp hit, så skal jeg kjøpe til deg. Hadde jeg hatt bil, så skulle jeg dratt. Men blir litt langt på motorsykkel. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hvem faen er Thea, og hvorfor er hun i tråden min? Er dette deg? Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hvem faen er Thea, og hvorfor er hun i tråden min? Din? Ja. De burgerne dine så litt tørre ut. Må lagde dem selv, vøtt. Tar ikke mer enn fem minutter. Lag litt tykke burgere, så blir de saftigere, også kan du jo inkludere litt digg som gir dem enda mer smak. Salat skal også fikses selv. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (og dra frem gjestfriheten din litt for noen sekunder ) Nei. Er dette deg? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg