L4r5 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Aua hode mitt *gi et glass vann og to ibux til* Dreper guttungen din hodet ditt? Eller kanskje han er i seng nå? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Aua hode mitt *gi et glass vann og to ibux til* Dreper guttungen din hodet ditt? Eller kanskje han er i seng nå? Han er i seng, må være handle turen i dag.. er ikke vandt til å handle for en uke i slengen, men det var masse penger spart gitt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 damn...da var den siste episoden av the wire sett. dritt, var enda en serie som er ferdig... Tror jeg skal finne fram svømmetøyet og ta meg en tur i bassenget jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Her var det jo stille. Ja det var helt grusomt. Folk er jo døde jo. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Her var det jo stille. Ja det var helt grusomt. Folk er jo døde jo. WOAH! Jeg lever! Men er ingenting interessant å snakke om liksom.. kan ikke noen hoste opp en fin topic også setter vi i gang da..? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ingen poster på fem minutter? Hva går det av folk? Personlig er jeg nettop ferdig med dagens mål for naturfagsprosjektet mitt. Det tok jo bare 4 timer for å skrive en og en halv side. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 jeg er mett! *raaaaaaaaaaaaaaaap* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Er du mett? Er du mett? ER DU METT? Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Nå ser det ut som jeg får stryk i samfunnsfag til sommern. Jeg leverte vist noe som ikke kunne bli vurdert. Det er greit det. MEN nå er faen meg to i klassa som gir meg skylden for at stoffet deres ikke var brukbart heller. Det har de ingen grunn til å påstå! Men i dag var jeg ikke på skolen og dermed tok de sjansen til putte skylden på meg. Faen! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Er du mett?Er du mett? ER DU METT? Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Holder dere på med det der ennda? Ja! Ja! JA! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvordan kan det være din skyld at det de leverte ikke var bra nok? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Let's blame it on the turkey. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 De sier jeg hadde stoffet deres, men ikke leverte det. H*n ene sitt sugde og H*n andre hadde ikke skrevet noe i det heletatt. Det var min oppgave å levere stoffet deres. Jeg leverte det sugene stoffet til h*n ene og diska opp med en unnskyldnig for h*n andre. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Du er klar over at det skal fryktelig mye til for å stryke, ikke sant? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Dame på 400 kilo på TvNorge nå! Det er ekstremt! Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Skulle være avgjørende dette prosjektet da. Men det er som sagt ikke det som irriterer meg. Har ikke så anstrengt forhold til karakterer, men sånne drittfolk derimot. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Nå ser det ut som jeg får stryk i samfunnsfag til sommern. Jeg leverte vist noe som ikke kunne bli vurdert. Det er greit det. MEN nå er faen meg to i klassa som gir meg skylden for at stoffet deres ikke var brukbart heller. Det har de ingen grunn til å påstå! Men i dag var jeg ikke på skolen og dermed tok de sjansen til putte skylden på meg. Faen! *spre kjærlighet og glede* Endret 10. mars 2008 av Demille Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 *spre kjærlighet og glede* Ble litt bedre nå. Takk ^^ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Eyh, er derfor jeg er til. Jeg spreeeeer loove and happiness! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg