L4r5 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Noen som har filmforslag? Monty Python and the holy grail Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Noen som har filmforslag? Jackass 3.5 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Du vil bli delt med andre ord? Nja, det er jo alltid hyggelig å være ønsket Men tror jeg kanskje vil forbli hel og bare min egen for øyeblikket. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Er ikke så stor fan av Monty Python...og Jackass føler jeg ikke for å se i kveld. Ja, det skal ikke være lett. Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Noen som har filmforslag? Monty Python and the holy grail eventuelt life of brian. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Noen som har filmforslag? Har noen her sett "Oldboy" og/eller "J Edgar"? Se Oldboy. Du vil ikke angre. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Så Prometheus forrige Tirsdag, likte filmen selv om den skuffet meg litt i forhold til at det var ikke så mye å bli skremt av, sånn sett var jo "Aliens 1 " langt bedre... Lyden i filmen var rett og slett genial, tydelig at storsalen på Prinsen Kino i Trondheim nå har blitt oppgradert lydmessig ! ^_^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Bassen på Ringen Kino i oslo er f*cking epic! Satt og rista når Prometheus landet på planeten. Også en av de snillere 3D-effekt filmene jeg har sett. Selv om jeg så litt mye dobbelt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 mMmm ... Satans god burger! Lurer på om jeg skal lage milkshake etterpå. ^^ Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Lurer på om jeg skal suge en gigantisk kuk etterpå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Go for it. Er du like storkjefta IRL som du er på forumet, burde ikke det være noe problem for deg. 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Filmkveld med mamma. Night of the living dead Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Go for it. Er du like storkjefta IRL som du er på forumet, burde ikke det være noe problem for deg. oh snap. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Det er ikke noe problem. Hvorfor skulle det ha vært det? Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 allesammen lek snille, prøver og lokke Thea ut fra sin trygge introduksjon tråd og ut i mer åpne tråder. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Komkom Thea, ingen her biter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg