L4r5 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg trenger en virtuell maskin med Win 3.1. How do? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Fader, så deilig å sove i ordentlige senga mi igjen. Skulle ønske jeg kunne ta med den opp til Trondheim igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Ja, en skikkelig seng er evig mye bedre enn en sovesofa... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jupp. Skal få en ny sovesofa som er litt bedre enn den jeg har da, er en del greie, billige som er bedre å ha enn den der. Og utleier kan vel ikke klage på at jeg oppgraderer standarden litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg har god seng og, bare å komme her i steden. Når kommer du for å ha putekrig btw? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jupp. Skal få en ny sovesofa som er litt bedre enn den jeg har da, er en del greie, billige som er bedre å ha enn den der. Og utleier kan vel ikke klage på at jeg oppgraderer standarden litt. Det trengs... Jeg har god seng og, bare å komme her i steden. Når kommer du for å ha putekrig btw? Hvorfor ikke komme til Oslo alle sammen? Så kan jeg bidra med rom, puter og alt annet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Du tror jeg deler Hedvig med noen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Du tror jeg deler Hedvig med noen? Ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Da tar du kraftig feil! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Det trengs. Ey, ikke diss hybelen min -.- Da tar du kraftig feil! Jeg har lært at å dele er bra Endret 9. juni 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Foreldrene mine faila hardt med oppdragelsen så jeg lærte aldri det. Du vil bli delt med andre ord? Endret 9. juni 2012 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Sharing is caring, det har jeg sagt til deg før, Anfall. Jeg trenger Lars i livet mitt. Det er så tomt uten ham. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg deler han jo med deg her, er ikke det nok? Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Fader, så deilig å sove i ordentlige senga mi igjen. Skulle ønske jeg kunne ta med den opp til Trondheim igjen. Jeg har kjempedigg seng - teste'n? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Noen med erfaring i Virtualbox og windows 7 her? Har en merkelig fuckup på maskina mi. Installerte MS-DOS 6.22 på en virtuell maskin og loka litt rundt i DOS. Plutselig oppdager jeg at windows påstår det er koblet til "ukjent nettverk". Går inn og sjekker og finner ikke noe trådløst nettverk i det hele tatt. Prøver å dektivere det viruelle nettverket uten hell. Avinstallerer hele VB. Restart. Ingen forskjell. Enhetsbehandling finner ikke engang det trådløse kortet mitt. Så noen guruer der ute som har opplevd noe lignende? Jeg er truende til å reinstallere hele windows om jeg må, men håper å slippe det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg deler han jo med deg her, er ikke det nok? Ikke i lengden. Jeg trenger ham IRL med en dunk hjemmelaget Long Island Ice Tea. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Noen som har filmforslag? Har noen her sett "Oldboy" og/eller "J Edgar"? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Tja, Oldboy er en bra film og i en bra trilogi, J. Edgar har jeg ikke sett, men har litt lyst til å se den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg