Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuffa. Jeg innbiller meg at alle ser ut som avataren sin, så deg ser jeg for meg som ei het koreaner :dribble:

Skuffa. Trodde du som er filminteressert visste bedre enn som så, gutten min. Alle med et snev av interesse for film, og forsåvidt musikk, burde kjenne til Meiko Kaji. Er vel mest kjent for rollen sin i gullfilmer som Lady Snowblood, Yakuza Graveyard og Female Convict Scorpion-serien, samt denne sangen:

http://www.youtube.com/watch?v=hREGtdXmlac

Endret av Sex Raptor
Lenke til kommentar

Du har sikket sett Kill Bill, og Tarantino valgte å bruke den (som er themelåta til Lady Snowblood) og Urami Bushi (themelåta til Female Convict Scorpion-serien) i filmen. På toppen av det er det noen scener i Kill Bill som tatt rett ut av blant annet Lady Snowblood. Se, se, se! Kremfilm! Lady Snowblood og Sex & Fury! Hngh!

Lenke til kommentar

Skuffa. Trodde du som er filminteressert visste bedre enn som så, gutten min. Alle med et snev av interesse for film, og forsåvidt musikk, burde kjenne til Meiko Kaji. Er vel mest kjent for rollen sin i gullfilmer som Lady Snowblood, Yakuza Graveyard og Female Convict Scorpion-serien

Mja, jeg vet nå ikke det. Jeg har heller ikke den ringeste peiling på hvem det er, til tross for å ha sett Lady Snowblood noen gang. :p

Ikke høres sangen kjent ut heller, men det kan vel ha noe med det å gjøre at jeg ikke syntes Kill Bill-filmene var noe særlig bra.

Da var parodifilmen - Kill Buljo - bedre.

Sier bare en ting. Piratbukta. Eller platekompaniet. Det var to ting, da. I'll come in again.

Nå er jo Platekompaniet en stor del av Wimp. :p

Lenke til kommentar

Skuffa. Trodde du som er filminteressert visste bedre enn som så, gutten min. Alle med et snev av interesse for film, og forsåvidt musikk, burde kjenne til Meiko Kaji. Er vel mest kjent for rollen sin i gullfilmer som Lady Snowblood, Yakuza Graveyard og Female Convict Scorpion-serien

Mja, jeg vet nå ikke det. Jeg har heller ikke den ringeste peiling på hvem det er, til tross for å ha sett Lady Snowblood noen gang. :p

Ikke høres sangen kjent ut heller, men det kan vel ha noe med det å gjøre at jeg ikke syntes Kill Bill-filmene var noe særlig bra.

Da var parodifilmen - Kill Buljo - bedre.

Men jeg vet, og om du ikke vet hvem Meiko Kaji er etter og ha sett Lady Snowblood, har du ikke fulgt godt nok med.

Kill Bill 1 & 2 er dritfete, og Kill Buljo er noe av det dårligste jeg noen sinne har sett. Smilte ikke en gang i løpet av filmen. Max døllhet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...