settings Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 jeg har lyst på kaffe, eller milkshake, eller cola. Men jeg har ikke kaffe, milkshake eller cola her nå Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg bruker Spotify. Mest fordi jeg fikk det i beta-fasen av en venn som hadde invite. Har alltid brukt det siden Misliker sterkt at de ikke har Metallica... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Får laste ned Metallica da vet du. Irritere gamlingene litt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg har lyst til å prøve Wimp. Det er så mange av favorittene sine album som har forsvunnet fra spotify. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Får laste ned Metallica da vet du. Irritere gamlingene litt. Har selvfølgelig kjøpt alt av Metallica, men kommer ikke til å bruke en krone på en føkkings abonnementstjeneste for musikk som ikke leverer musikk. Neida, men poenget er jo å erstatte CD/mp3/flac-samplinga i Winamp med en SaaS-løsning (er nesten ikke det engang... HTML5, hvor er du?), og da må det ha det jeg hører på Endret 8. juni 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Bursdagsgave kjøpt. Om ikke jeg får årets blowjob av dette går jeg i et hjørne og griner. Fasiten kommer i juli, Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Bursdagsgave kjøpt. Om ikke jeg får årets blowjob av dette går jeg i et hjørne og griner. Fasiten kommer i juli, For lang ventetid. Prøv å gi henne det nå, og se an responsen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Må vente til det kommer i posten i det minste Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hmm, hvis henne bildet av det du har kjøpt? Det burde da hvertfall gi deg et kyss på kinnet. Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 En jente skriver til meg på face kommer ikke på hvem ho er. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 En jente skriver til meg på face kommer ikke på hvem ho er. Det er meg. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Riesenschnauzere er jo mannevonde da. Tror ikke jeg har møtt en eneste en som har vært stabil i huet. Alle hunder kan være mannevonde om du ikke trener og sosialiserer dem riktig. Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 nei, hu er nå ikke deg, så mye vet jeg. skal jeg legge meg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Spotify eller Wimp? Wimp. Best utvalg, billigere låter. Har forøvrig hatt en fantastisk mimrekveld med bestekompisen min, over noen øl. Alltid like digg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 nei, hu er nå ikke deg, så mye vet jeg. skal jeg legge meg? Hvordan vet du det? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 nei, hu er nå ikke deg, så mye vet jeg. skal jeg legge meg? Hvordan vet du det? Det er meg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Det er meg. Jasså, skal du til sengs med Settings? Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 ho er nå sarping å bor i sverige. Ida, jeg vet hvordan du ser ut, beklager dere ligner ikke. nei, hu er nå ikke deg, så mye vet jeg. skal jeg legge meg? Hvordan vet du det? Hudfarge... Det er meg. Jasså, skal du til sengs med Settings? Den støtter jeg^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Er det dr Sam Loomis som blir ABBs "fastlege" på Dikemark mon tro.....kan jo hende han rømmer på halloween oxo , ho ho Falsk politimann i Mississippi nylig......de finns jo båder her og der , må være smittsomt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) ********* Endret 9. juni 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg