Kammizez Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Har han ikke vært ute siden 2k da? Ah, han satt fra 94 til 2000. Men dette var jo før han knivstakk henne. Tydeligvis dårlig oppfølging av ham, når han slutter å gå på medisinen sin. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Det er jo ca. verdens fineste rase, men tror det blir riesenschnauzer. Vanskelig å finne et mer tysk navn. Hårete da. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Ah, han satt fra 94 til 2000. Men dette var jo før han knivstakk henne. Aha, jeg som misforstod da... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Naboene har sjenket meg på konjakk Skulle ikke så mye til heller, for hadde bare spist frokost før jeg ble ferdig med glass nr. 2 og laget meg en burger. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 The Pink Panther 2 eller Sherlock? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg skulle vært fremme for en time siden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 The Pink Panther 2 eller Sherlock? Original Pink Panther eller nyinnspilling? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg skulle vært fremme for en time siden Original Pink Panther eller nyinnspilling? De nye. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Da blir det Sherlock. Du bør holde deg langt unna de. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Se tegnefilmene med Rosa Pantern. De er morsomme. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Godt poeng, men her og nå går det i Daria-maraton. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Angel Dust feirer 20 år i dag! ! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Så hva gjør dere denne fine kvelden da? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Vinner lette EM-penger på "oddsen". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Allergivennlige hunderaser, anyone? Gjerne en med litt størrelse, skal ha kjøter, ikke sofapute. Doberman. Ikke al verdens med hår og skikkelige kosebamser. Vel, så lenge du er eieren hvertfall. De er veldig enmannshunder egentlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Det er jo ca. verdens fineste rase, men tror det blir riesenschnauzer. Riesenschnauzere er jo mannevonde da. Tror ikke jeg har møtt en eneste en som har vært stabil i huet. Så hva gjør dere denne fine kvelden da? Akkurat tilbake fra byen. Jeg skulle vært fremme for en time siden Stakar. Om du trenger trøst kan jeg stille Anfall til disposisjon. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Allergivennlige hunderaser, anyone? Gjerne en med litt størrelse, skal ha kjøter, ikke sofapute. Portugisisk vannhund. Røyter ikke i det hele tatt. Flere jeg kjenner med allergi reagerer ikke i det hele tatt. Men kanskje ikke helt det du ser etter? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg bruker Spotify. Mest fordi jeg fikk det i beta-fasen av en venn som hadde invite. Har alltid brukt det siden Enkelt, oversiktlig og bra utvalg. Bruker faktisk begge, men Spotify er favoritten. Premium, selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg