Eplefe Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg tenkte kanskje at dere uansett skulle innover til Espen sin barfday på mandag, jeg. Presskanne er fine ting.Har en åttekoppers (tror jeg) fra Bodum selv. Slipper igjennom minimalt med grut om du skraper av det som ikke er ferskt før du presser (det som "skummer" helt på toppen). Fikk Zealuu til å like presskannekaffe ved hjelp av den teknikken. Vel, det, og jeg bruker dyr kaffe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Øl om under en time, woo! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) FAen heller. På tide meg noe kaffe. Blir ffaen ikke ordentlig våken i dag. Merker det på skrivemåten din. Endret 8. juni 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Merker det på skrivemåten din. Du store alpakka. Hva er galt med meg i dag? Tror jeg trenger en eller annen form for vitamin-innsprøytning. Satser på at det er nok vitaminer i ølet jeg skal drikke i kveld. Jeg tenkte kanskje at dere uansett skulle innover til Espen sin barfday på mandag, jeg. God beskrivelse. Han er flink til det der med å havne på badet med hodet i skåla. Er mer enn en gang jeg har sitti der inne og holdt han med selskap mens han smaker på drikka en ekstra gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hvordan får jeg signaturene til å vise igjen? De ble borte Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Noen som vet hvordan man blokkerer reklamene i Spotify? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Noen som vet hvordan man blokkerer reklamene i Spotify? Kjøp Premium. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Kjøp Premium. Skulle det, så sjekket jeg kontoen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Noen som vet hvordan man blokkerer reklamene i Spotify? Kjøp Premium. eller Unlimited om man ikke har behov for å legge inn lokale filer i spillelistene, offline mode eller høre på spotify på mobilen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Og der slutta det å være gøy og koselig med tog, og det gikk over til å være kjedelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Og der slutta det å være gøy og koselig med tog, og det gikk over til å være kjedelig. Du holdt ut lenger enn jeg pleier. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Og der slutta det å være gøy og koselig med tog, og det gikk over til å være kjedelig. Du har internett. Da er det ikke noe problem i det hele tatt. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) L4r5 jeg har funnet sommerjobb til deg! edit* absolutt ikke relevant* Endret 8. juni 2012 av Balli Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 L4r5 jeg har funnet sommerjobb til deg! Har allerede søkt. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 L4r5 jeg har funnet sommerjobb til deg! edit* absolutt ikke relevant* • Du kan avslutte når du vil, men helst ikke for tidlig • Jobben kan utføres enten stående, sittende eller liggende Fantastisk!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg avsluttet søknaden med setningen: "Jeg ser absolutt ingen grunn til at dere skulle velge noen andre enn meg." Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Du har internett. Da er det ikke noe problem i det hele tatt. Meh. Jeg sitter i firersete og føler at folk stirrer på meg Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Gi dem en grunn til å stirre. Sitter og skjærer grimaser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg