Spartapus Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Det farligste er om man er så fokusert på å huske "alt" at man glemmer det viktigste. Det eneste helt essensielle er pass, reisedokumentasjon og bankkort/kredittkort; alt annet kan man lett skaffe seg i etterkant. Eneste mobillader kan være greit å ha med, selv om du som oftest kan få tak i en. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Det farligste er om man er så fokusert på å huske "alt" at man glemmer det viktigste. Det eneste helt essensielle er pass, reisedokumentasjon og bankkort/kredittkort; alt annet kan man lett skaffe seg i etterkant. Eneste mobillader kan være greit å ha med, selv om du som oftest kan få tak i en. Det er alltid det første jeg pakker, så det går greit Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Pakke? Hva er det? Og hvorfor reiser alle rundt om kring? o.O Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Pakke? Hva er det? Og hvorfor reiser alle rundt om kring? o.O Hjem til familien for sommern Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Oppskrytt. Familien min reiser bort i sommer. Minstesøss skal vel til typen / hos bestemor / til Spania, søss stikker til Stavanger for å jobbe / Spania, mor og far til Spania / Stavanger. Jeg skal få tatt meg to uker fri i slutten av juli til å dra til Stavanger for å jobbe mer. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 PRODUKTIV morgen. Ryddt/vasket rommet, sprunget på fjellet, sett game of thrones og spist 3 pinne-is. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 De tre P-ene er egentlig alt du trenger. Penger, pikk og pass. For gutter. For jenter får det heller være Penger, pass og ... pilletter. >_> ANYWAY, alt annet kan glemmes og kjøpes. Skjønt, da har du plutselig fjorten tannbørster og shit. Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hvor mye er smurf skrudd til på internett. Eller er han like gal i virkeligheten? Han er, om mulig, litt galere i virkeligheten! (; Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 De tre P-ene er egentlig alt du trenger. Penger, pikk og pass. For gutter. For jenter får det heller være Penger, pass og ... pilletter. >_> ANYWAY, alt annet kan glemmes og kjøpes. Skjønt, da har du plutselig fjorten tannbørster og shit. Om man glemmer å ta med en pikk så har du gjort noe veldig galt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Haha ^^ Nå er det for sent for å glemme igjen noe som helst, sitter på togstasjonen og venter Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Mens jeg leser ti år gamle aviser og gleder meg til å kjøpe øl og grillmat om noen timer. ^^ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 De tre P-ene er egentlig alt du trenger. Penger, pikk og pass. For gutter. For jenter får det heller være Penger, pass og ... pilletter. >_> ANYWAY, alt annet kan glemmes og kjøpes. Skjønt, da har du plutselig fjorten tannbørster og shit. Nåvel, du kommer ganske langt med en vagina i vår verden. Da trenger du ikke ta med penger engang. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Grillmat mmm, tror jeg må få med meg noen folk på grilling snart ja. Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 virtuell girlling eller? fiksa grill Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Faen heller. På tide meg noe kaffe. Blir faen ikke ordentlig våken i dag. Endret 8. juni 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 FAen heller. På tide meg noe kaffe. Blir ffaen ikke ordentlig våken i dag. Mokakanne. 4evr. Tror jeg må overtale Unni og Espen til å gi deg en til jul eller noe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Ja, gjør det. Vil du låne min for å se om du liker det, forresten? Min er et svært monster av en mokakanne, da. Ikke noe 3-koppers minigreie som passer i en stor kaffekopp her, min er en tolvkoppers. >_> Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Neh. For stress å dra helt ut til deg og tilbake bare for det. Klarer meg egentlig med presskanna mi. Selv om den slipper gjennom litt kaffepulver hist og pist. Bare en bonus det. Da kan jeg late som jeg kan spå i kaffegruten. Det er egentlig helt utrolig at det finnes folk som tror på det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg