KristineS Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Mornmorn. Trøtt som fy, men bare en siste eksamen i dag nå så er det sommerferie Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hmm, det er 8 grader og overskyet nå, men når jeg er ferdig på jobb, er det nok sol og 15 grader. Pes å ta bukse om det blir varmt ... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg har problemer med å slutte når jeg først er i gang med å skrive om sånt. Spoiler tag? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 God morgen! I dag skal jeg skulke naturfag for å løpe 3000-meter med en annen klasse. Jeg er så badass. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Tviler på at du slår persen min! Forresten, når slutter jeg å bli gåen i beina av å halvveis jogge, halvveis gå fort i nedoverbakke? Gjort det tre dager i uka (minst) siden fredag etter påske nå. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Tviler på at du slår persen min! Forresten, når slutter jeg å bli gåen i beina av å halvveis jogge, halvveis gå fort i nedoverbakke? Gjort det tre dager i uka (minst) siden fredag etter påske nå. Hva er den da? Øk tempoet og jogg i oppoverbakke istedenfor, mye deiligere. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 God morgen! I dag skal jeg skulke naturfag for å løpe 3000-meter med en annen klasse. Jeg er så badass. Skikkelig. Hvor fort klarer du? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Sist (forrige sommer) løp jeg på 12:36. Tror jeg skal klare hvert fall 20 sekunder raskere nå, selv om jeg nettopp har hatt lungebetennelse. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Tviler på at du slår persen min! Forresten, når slutter jeg å bli gåen i beina av å halvveis jogge, halvveis gå fort i nedoverbakke? Gjort det tre dager i uka (minst) siden fredag etter påske nå. Hva er den da? Øk tempoet og jogg i oppoverbakke istedenfor, mye deiligere. 4 timer! Sovna i ei grøft etter 10 minutter og sov i 3,5 timer før jeg våkna og gikk videre. Jeg synes ikke jogging er deilig i det hele tatt, spesielt siden jeg tydeligvis er så tung at jeg har fått betennelse i anklene, sånn at hvert skritt føles som om noen stikker kniver i anklene mine og kutter oppover leggene. I tillegg kommer det rare knekkelyder, men så igjen. Jeg er lat, overvektig og tverrplattfot, så det er nok derfor, og den eneste kuren er å trene, derfor sykler jeg på ergometersykkel, går til og fra jobb og trener annenhver dag i et håp om at det ikke skal gjøre vondt til vinteren. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Yes, ny jobb om 10 dager. Da slipper jeg den kjedelig drittjobben jeg har. Føler jeg er til et punkt der jeg er drittlei å jobbe med service på mobiler, tver og sånt som jeg har gjort nå siden desember. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Gratulerer! Hva slags jobb har du fått? Det er forresten irriterende vanskelig å tolke kråketegnene til revmatiske, gamle damer. Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 God morgen godtfolk. *strekker meg så det knaker i ryggen Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 http://wherethefuckshouldigotoeat.com/ Genialt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Gratulerer! Hva slags jobb har du fått? Det er forresten irriterende vanskelig å tolke kråketegnene til revmatiske, gamle damer. Skal jobbe med utvikling av nettbutikken til Jernia/Jerniagruppen på hovedkontoret deres. Samtidig med noe ekstra oppgaver. Mye mer behageligere sted å jobbe, rett ved der jeg bor og istedenfor å ta buss en halvtime nesten hver dag. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hva som gjør det så genialt? Banningen? Er tusenvis av slike apper. Min har i telefonen og. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Skal i bryllup i morgen. Blir gøy å bli full da. Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Tviler på at du slår persen min! Forresten, når slutter jeg å bli gåen i beina av å halvveis jogge, halvveis gå fort i nedoverbakke? Gjort det tre dager i uka (minst) siden fredag etter påske nå. Du vil slutte å bli gåen i beina når du har kommet i bedre form, kjære deg! (; Dessuten hjelper det ikke å bare gå i nedoverbakker, du må faktisk gå hjem også! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg