Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler på at du slår persen min! :D Forresten, når slutter jeg å bli gåen i beina av å halvveis jogge, halvveis gå fort i nedoverbakke? Gjort det tre dager i uka (minst) siden fredag etter påske nå. :p

Hva er den da? :wee:

Øk tempoet og jogg i oppoverbakke istedenfor, mye deiligere.

Lenke til kommentar
Tviler på at du slår persen min! :D Forresten, når slutter jeg å bli gåen i beina av å halvveis jogge, halvveis gå fort i nedoverbakke? Gjort det tre dager i uka (minst) siden fredag etter påske nå. :p

Hva er den da? :wee:

Øk tempoet og jogg i oppoverbakke istedenfor, mye deiligere.

4 timer! :D

Sovna i ei grøft etter 10 minutter og sov i 3,5 timer før jeg våkna og gikk videre. :p

Jeg synes ikke jogging er deilig i det hele tatt, spesielt siden jeg tydeligvis er så tung at jeg har fått betennelse i anklene, sånn at hvert skritt føles som om noen stikker kniver i anklene mine og kutter oppover leggene. I tillegg kommer det rare knekkelyder, men så igjen. Jeg er lat, overvektig og tverrplattfot, så det er nok derfor, og den eneste kuren er å trene, derfor sykler jeg på ergometersykkel, går til og fra jobb og trener annenhver dag i et håp om at det ikke skal gjøre vondt til vinteren. :)

Lenke til kommentar

Gratulerer! Hva slags jobb har du fått? :)

Det er forresten irriterende vanskelig å tolke kråketegnene til revmatiske, gamle damer.

Skal jobbe med utvikling av nettbutikken til Jernia/Jerniagruppen på hovedkontoret deres. Samtidig med noe ekstra oppgaver. Mye mer behageligere sted å jobbe, rett ved der jeg bor og istedenfor å ta buss en halvtime nesten hver dag.

Lenke til kommentar

Tviler på at du slår persen min! :D

Forresten, når slutter jeg å bli gåen i beina av å halvveis jogge, halvveis gå fort i nedoverbakke? Gjort det tre dager i uka (minst) siden fredag etter påske nå. :p

Du vil slutte å bli gåen i beina når du har kommet i bedre form, kjære deg! (;

Dessuten hjelper det ikke å bare gå i nedoverbakker, du må faktisk gå hjem også!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...