Eplefe Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Gode grunner til å bli gravid: - Bedre orgasmer .. Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Da takker jeg for meg, har ingen trang til å høre mer om dette. God natt. Du er så trist og trangsynt at jeg ikke gidder å ønske deg god natt. Open up. greit det, har ingenting mot analkroker, men etter forrige bilde fra lars fant jeg ut at det var bedre a gjøre ferdig tegningene mine, så nå har jeg fri i morra^^ mulig jeg er sart og trangsynt, men ikke faen om jeg åpner linker fra lars igjen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 leppa mi er tørr og den 'sprakk' nå, det var dritvondt :/ Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 skal opp om fire timer faen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) De har nå funnet ut at trening ikke hjelper på depresjoner allikevel, forresten. Hag! Det har jeg alltid sagt. Uansett ... Jeg våkna nå. 3 timer og et kvarter søvn. Yay ... -_- e: Så ... Trening før man legger seg er bra for da blir man trett, eller? Jeg venter nemlig på å bli trett, har for øyeblikket kun vondt i bena. Hvor lett sovner du? Har du problemer med søvn skal du hvertfall ikke trene rett før leggetid. I følge bl.a. psykologdama jeg går til. Sliter fælt med å sovne, psykologdama jeg gikk til anbefalte meg å trene før jeg la meg, men jeg kom aldri så langt som til å prøve det. Jeg sendte meg selv til drømmeland med kombinasjonen røyk, iskrem og koffeinfri te i store mengder. Ofte kombinert med gaming og TV-serier. Greit, jeg sovna ikke før i 5-6-tiden på morgenen, om jeg i det hele tatt fikk sove før skolen, men det får være så. Smurf, hva slags filmer liker du? Vel, jeg lever etter det at det er noe bra i en hver sjanger, det være seg bøker, film, spill eller musikk, men kan jo ramse opp noen av favorittene ... "Dogma", "Donnie Darko", "The Boondock Saints", "How High", "Pocahontas", "Dumbo", "The Jungle Book", "Bare Bea" (en av tidenes flaueste filmer), "Ghost Dog: Way of the Samurai", "Taxi 2", "Pirates of the Caribbean 3", "The Lord of the Rings 1", "Con Air", "Gone in 60 Seconds" (remaken fra 2000), "2Fast 2Furious", "City of Angels", "You Got M@il", "Kate & Leopold", "Van Wilder", "Final Destination 1", "Earth Girls Are Easy", "Ace Ventura 1 & 2", "Crocodile Dundee 1-3", "Th Gods Must Be Crazy 1 & 2", "Cosa avette fato a Solange?", "Horí, má panenko", "The Shining", "Psycho", "American History X", "Labyrinth", "The Blue Lagoon 1", "The Phantom" (Slam Evil!), "Villmark", "De dødes tjern", "Fantom Kiler 1-3", "Ilsa, She Wolf of the SS", "Les triplettes de Belleville", "Chocolate", "Hora", "Baise-moi", "Indiana Jones 1-4", "James Bond (til og med Goldeneye)", "10 Things I Hate About You", "The Matrix 1", "Constantine", "Hamilton", "The Girl with the Dragon Tattoo", de svenske Millenium-filmene, "Fucking Åmål", "Tilsammans", "Hodet over vannet", "Schpaaa", "deUsynlige", "Hawaii, Oslo", "Kamilla og Tyven", "Håkon Håkonsen", "Jakten på nyresteinen", "Bare skyer beveger stjernene", "Den som frykter ulven", "Pelle og Proffen 1-3", "Naboer", "Skjult", "Mongoland", "Trainspotting", "The Addams Family 1", "Dazed and Confused", "Porky's 1 & 2", "American Graffiti", "Asterix" (tegnefilmene og den første med ekte skuespillere), "Bill and Ted"-filmene, "Coffee and Cigarettes", "The Pagemaster", alt av Kevin Smith, alt av Tim Burton, det meste av Stanley Kubrick, spagetti-western-filmer, "Ernest"-filmene, alt av David Lynch, "Flash Gordon", "Fritz the Cat", det meste av Wam og Vennerød, det meste av Quentin Tarantino (men jeg hater Kill Bill-filmene!), "Men in Black 1 & 2", "Million Dollar Hotel", "Across the Universe", "The Wall", "Help!", "Yellow Submarine", "Serum Serum", "King Kong (den fra '31)", "Planet of the Apes"-filmene (unntatt den nyeste), "Rumpelstiltskin", "Star Wars IV-VI", "The 51st State", "The Green Mile", "Shawshank Redemption", "Jurassic Park", "Serenity", "The 5th Element", "The Iron Giant", "Babylon A.D." og veldig, veldig mange andre. Hvordan det?: ) Endret 8. juni 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Glem hanen...her i huset er det jeg som galer. *gjesp* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Smurf, det der er litt som fyren på jobb som lister opp hele sin LANGE sykdomshistorie hver gang noen spør "hvordan går det?" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg har problemer med å slutte når jeg først er i gang med å skrive om sånt. Du burde se "likes"-lista mi på Facebook. Tror jeg har lista opp 1000 band og artister jeg liker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Du er en liste-mann, altså? Spør jeg om "hva er dine topp 100 favorittspill, uansett konsoll" er du okkupert i 2 timer? Go! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Ha-ha, jeg tror jeg har den skrevet ned her et sted. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Gaah! Kollegaen jeg sitter på med til jobb, som ba meg ringe 05:50 idag, tar ikke telefonen. Han sovna i sofaen igår så vi kom for sent da også..paaaaain! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Gaah! Kollegaen jeg sitter på med til jobb, som ba meg ringe 05:50 idag, tar ikke telefonen. Han sovna i sofaen igår så vi kom for sent da også..paaaaain! Jeg tror jeg ville funnet meg annen transport til jobb fremover... 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Morn, morn. Bør vel komme meg i dusjen, få i meg frokost og så dra på jobb. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Vært i dusjen, mangler klær... Faen så trøtt... Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 kveld her kos dere på jobb eller skole eller hav det er. *hva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg