Skjelvgråt Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hvor mye penger bør en regne med å bruke på å ta lappen? Opp til 40.000? Forstår såklart der individuelt, men om en øvelseskjører mye og slike ting, så er det vell kjekt om det ikke blir mer enn ca 30.000 f.eks Jeg brukte ikke noe mer enn 20 000 kr. Hadde bare den obligatoriske mengden kjøretimer. Gjør du mesteparten av øvelseskjøringen med foreldrene dine bør du lande på noen-og-20k. Takker. Får øvelseskjøre mye da, lat som jeg er tok jeg aldri trafikale grunnkurset for to år siden, så blir å gjøre det nå. Etter det skal jeg øvelseskjøre en del så starte på lappen. Når er det anbefalt at jeg søker om kjøretimer? Da jeg forstår det slik at det er ventetid, og vil gjerne prøve å bli ferdig før 2013. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Det er sjelden lang ventetid på kjøretimer, gitt at du bor i en by (i.e. >Kristiansand), men det kan være lang kø for å faktisk få gjort oppkjøringen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Hvem la inn Modern Talking på lista mi?! Takk til vedkommende. Lenge sia jeg har hørt på de. Mimremusikk. Endret 7. juni 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Jeg hater deg, L4r5. Nå måtte jo jeg mimre og Edit: Trodde jeg var original med Epic Sax Guy, men ilpostino har allerede lagt inn omtrent alle mine guilty pleasures, ser jeg Endret 7. juni 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Ah ... Modern Talking. Jeg husker fortsatt da "kom tilbake" i '98. "Back for good"-plata ble spilt veldig mye det året. Så ... Trening før man legger seg er bra for da blir man trett, eller? Jeg venter nemlig på å bli trett, har for øyeblikket kun vondt i bena. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 tror jeg bryter normen og går alene på kino imorra Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 tror jeg bryter normen og går alene på kino imorra Hvilken film skal du se? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 tror jeg bryter normen og går alene på kino imorra Du mener det ikke er normalt å gå på kino alene? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 tror jeg bryter normen og går alene på kino imorra Hvilken film skal du se? mooonrise kingdom ::DD @datasmurf nei Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg går aldri på kino alene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg går på kino alene i 9/10 tilfeller, og prøver også å gå på forestillinger hvor det er minst mulig folk som kan forstyrre meg med snacks, snop, brus, mobiler og prat. Når jeg betaler for å se en film, vil jeg helst gjøre det uten forstyrrelser. Dessuten ... De filmene jeg liker, får jeg aldri med meg noen på å se. Enten så er det ikke sånn film de liker, ellers så gidder de ikke betale for kino, når det er gratis å laste ned. Noe jeg i og for seg forstår, om de finner en god rip. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Så ... Trening før man legger seg er bra for da blir man trett, eller? Jeg venter nemlig på å bli trett, har for øyeblikket kun vondt i bena. Hvor lett sovner du? Har du problemer med søvn skal du hvertfall ikke trene rett før leggetid. I følge bl.a. psykologdama jeg går til. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 De har nå funnet ut at trening ikke hjelper på depresjoner allikevel, forresten. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Smurf, hva slags filmer liker du? boobies. Sånne? *bilde* Of course. Hva trodde du jeg mente? Pervo. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Of course. Hva trodde du jeg mente? Pervo. Jeg regnet med at du mente blåfotet booby. Er vel på Galapagos de hører til tror jeg. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Anywhore, jeg skal opp klokken 6 i morgen tidlig, så jeg tenker det er leggetid. I bid you gentlemen farewell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg