Eplefe Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Da kan du huke fast enten i stumpen din. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Da kjøper jeg heller en sånn analkrok med kule på enden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Noen har lagt inn Weird Al! Det var meg. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Får vondt av å se på de analkrokene, jeg. Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Da kjøper jeg heller en sånn analkrok med kule på enden. Da takker jeg for meg, har ingen trang til å høre mer om dette. God natt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Da kjøper jeg heller en sånn analkrok med kule på enden. Au. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Da takker jeg for meg, har ingen trang til å høre mer om dette. God natt. Du er så trist og trangsynt at jeg ikke gidder å ønske deg god natt. Open up. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Faen, jeg tror jeg åt for mye. Jeg er for mett til å trene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Får vondt av å se på de analkrokene, jeg. De ser dritkule ut. Putte den på folk og henge opp slik at de er NØDT til å stå på tærne. Og så kile dem. Eller noe annet morsomt. Au. De har kule på seg for at det ikke skal gjøre vondt. Jeg har ikke førstehåndserfaring med de så jeg kan ikke garantere at det fungerer. Da takker jeg for meg, har ingen trang til å høre mer om dette. God natt. Ok. Faen, jeg tror jeg åt for mye. Jeg er for mett til å trene. Spis heller ofte og mindre så er det lettere å orke å trene. Det var meg. ^^ Men enda verre, noen hadde lagt inn Lady Gaga. That shit had to go. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Da takker jeg for meg, har ingen trang til å høre mer om dette. God natt. Du er alt for sart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Det tror jeg ikke var meg, skjønt, det kan ha vært. Hu har et par bra sanger. Og gjorde det bra i den Simpsons-episoden. Vel, du vet hvordan det er. Du er skikkelig sulten og lager for stor porsjon. Eller når du handler på tom mage ... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Der, ferdigpakka. Og faktisk plass til mye mer, hmm.. Kanskje jeg skal ta med meg noen flere bøker.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hvem la inn Darling Didn't We Kill You? av Ulver? Tusen jævla takk. Fantastisk god musikk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Eller når du handler på tom mage ... That shit is expensive!Jeg har funnet ut at det lønner seg å kjøpe en sub på Big Bite om jeg er sulten når jeg skal handle. Der, ferdigpakka. Og faktisk plass til mye mer, hmm.. Kanskje jeg skal ta med meg noen flere bøker.. Ta med et par bøker ekstra Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Ta med et par bøker ekstra I will. Kommer jo til å være der i over to måneder, veldig greit å ha et bra utvalg med bøker da. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hvor mye penger bør en regne med å bruke på å ta lappen? Opp til 40.000? Forstår såklart der individuelt, men om en øvelseskjører mye og slike ting, så er det vell kjekt om det ikke blir mer enn ca 30.000 f.eks Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Gjør du mesteparten av øvelseskjøringen med foreldrene dine bør du lande på noen-og-20k. Endret 7. juni 2012 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hvor mye penger bør en regne med å bruke på å ta lappen? Opp til 40.000? Forstår såklart der individuelt, men om en øvelseskjører mye og slike ting, så er det vell kjekt om det ikke blir mer enn ca 30.000 f.eks Jeg brukte ikke noe mer enn 20 000 kr. Hadde bare den obligatoriske mengden kjøretimer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 That shit is expensive! Jeg har funnet ut at det lønner seg å kjøpe en sub på Big Bite om jeg er sulten når jeg skal handle. Oh, indeed. Jeg spiser ikke på Big Bite vel og merke, men Reitan får veldig mange av pengene mine. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hvem la inn Darling Didn't We Kill You? av Ulver? Tusen jævla takk. Fantastisk god musikk. Halla! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg