Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

hater å ha sosial angst + at folk ikke tror jeg vil bli med på ting.

Jeg vet hvordan du har det, jeg er glad jeg etter hvert fikk en ny krets med venner som ikke spurte om jeg ville være med på ting, men dro meg med ut enten jeg ville eller ikke. Det gjorde at jeg innså at store mengder alkohol hjelper deg ut av skallet, og så klarer du deg etter hvert fint med mindre og mindre, til du klarer å være med på ting i edru tilstand. :)

klarer ikke få meg til å spørre om å bli med på fest osv. Ikke faen om jeg drikker her hjemme.

Desuten koster alkohol penger, noe jeg ikke har før jeg har fått lønn, noe som lar seg vente på.

LJ?

skriv om livets sorte gull? KAFFE!

LiveJournal.

Jeg liker ikke kaffe. Jeg blir søvnig og dårlig i magen, men når jeg drar til Bergen, skal jeg sørge for at Beccafe lærer meg å like det, i bytte mot at jeg legger igjen en del kronasjer på jobben hennes. :)

Kaffe, kan smake dritt, kan være utrolig digg. Kan kanskje være lurt å starte med noe "Ungdomskvipp"
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg starta med karsk.

Ta en stor kopp, ha i en femtiøring, ha i svart, kruttsterk kaffe til du ikke ser den, ha i 96% / hjemmebrent til du ser den / den går i oppløsning.

Det var en horribel tid, siden har jeg prøvd å venne meg på svart kaffe på bålkjele, kaffe avec, café au lait, espresso-shots, cappuchino, frappuchino, iskaffe, moccachino og gudene vet hva.

Lenke til kommentar

Aha ... Chrztn som i kjæresten eller et navn, forresten?

Christian! Innser at det var uheldig skrivemåte.

Det var en horribel tid, siden har jeg prøvd å venne meg på svart kaffe på bålkjele, kaffe avec, café au lait, espresso-shots, cappuchino, frappuchino, iskaffe, moccachino og gudene vet hva.

Svart kaffe uber alles.
Lenke til kommentar

Kaffe er i og for seg grunnen til at jeg begynte å drikke brus. :p

Varm sommedag i 4. eller 6. klasse, nettopp ferdig på skolen og så stakk vi innom Rema etter å ha samla nok flasker til å pante og kjøpe snop, de feira et eller annet, og det var wienerbrød og valget mellom gratis kaffe / brus. Jeg visste at jeg ikke likte brus, grunnet kullsyren, så jeg valgte kaffe. Kompisen min valgte brus. Jeg kom frem til at jeg virkelig ikke likte kaffe, men var tørst så jeg drakk nå likevel, men det hjalp ikke det minste. Halvveis nede i koppen, kom kompisen min frem til at om jeg var tørst, fikk jeg heller få brusen hans, så skulle han ta kaffen, og sånn endte jeg opp med å like brus. :p

Lenke til kommentar

Spør du meg finnes det intet bedre drikke enn god kaffe på denne jord. Alkohol er oppskrytt, vann smaker godt, men ikke på langt nære like godt som kaffe, og brus smaker helt forferdelig når du ikke har tatt en slurk på et halvt år. Brus ødelegger smaksløkene dine, og du merker først etter lang tid fra brusen hvor forferdelig det er. I det siste året har jeg drukket svært lite brus, og nesten bare kaffe og vann. (må jo selfølgelig innta noen alkohyler på russefest, men den tiden er over nå.)

Lenke til kommentar

hater å ha sosial angst + at folk ikke tror jeg vil bli med på ting.

:< /pat

Det har ikke vært noen bra spillere i Spania siden 90-tallet.

Skjønt, det gjelder fotball generelt.

Nå gidder ikke jeg lese gjennom hele tråden for å se hvor dette ledet hen men; troller du?

Lenke til kommentar

Så klart jeg ikke troller. Er det noe jeg er seriøs på, er det fotball. Og bøker, mat og musikk, men ja.

Jeg er forspist etter en bedre middag. :)

r600x600.jpg

To speilegg, to pølser og en boks bønner med masse chili i. Og en kald sommerøl. Ølet er det eneste som får trekk, har smakt mye bedre øl fra Aass enn sommerølet deres, men så ikke for meg at jeg klarte den middagen kombinert med Guinness, og jeg følte ikke for en Sam Adams - det er mer koseøl.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...