Gjest Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Så jeg kan kun sette favoritter? Da blir det ikke Jan Teigen.. Iron Maiden, Pink Floyd, Led Zeppelin og CCR derimot Gode greier. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Biebz synger "oh my dirty bass" til en av de reneste bassgangene jeg har hørt på lenge. Sukk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Er mest vanlig å oppgi nummeret med 3 tall eller 2 tall med mellom? F.eks: A) xxx xx xxx B) xx xx xx xx Ikke la det gå noen diskusjon, bare lurer kjapt på hva som er vanlig for deg. Tre-to-tre om det er mobil, to-to-to-to om det er et vanlig nr. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Biebz synger "oh my dirty bass" til en av de reneste bassgangene jeg har hørt på lenge. Sukk. Så jeg deg på bussen i dag i halv tre-tiden eller har jeg sett en som ligner veldig? Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 pomper, olje, filter, pomper, olje, viskositet, ventiler, biler, olje, hydralikk, jekker, olje, filte, 3 my, ventiler, plomber, traktorer, kraner, bremser, olje, landbruksmekaniker, gruver, hydralikkolje. Blitt møkka lei det her nå Eksamen i ett eller annet eller? Nyter godt en liten sommerferie om dagen jeg, klager ikke Hydralikk i en time. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Får sette en liten røver på at Tyskland vinner EM da. Og at Nederland kommer til semien. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Her går det i Frankrike vinner mot Tyskland, med Italia og Nederland i bronsefinalen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Her går det i Frankrike vinner mot Tyskland, med Italia og Nederland i bronsefinalen. Hva med Spania? Tenker det kommer til å stå mellom Spania og Tyskland. Heia Tyskland! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Liker bedre å spille på kamper enn plasseringer, det er der ca$ha ligger. Satser på å være rik etter EM. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Her går det i Frankrike vinner mot Tyskland, med Italia og Nederland i bronsefinalen. Hva med Spania? Tenker det kommer til å stå mellom Spania og Tyskland. Heia Tyskland! Det har ikke vært noen bra spillere i Spania siden 90-tallet. Skjønt, det gjelder fotball generelt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Det har ikke vært noen bra spillere i Spania siden 90-tallet. Skjønt, det gjelder fotball generelt. Har du egentlig fulgt med på internasjonale fotballresultater de siste årene? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Det har ikke vært noen bra spillere i Spania siden 90-tallet. HAHAHA HAHHAHAH AHHAHAHAHAHAH Bra du belærer oss Sjur Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Datasmurf har peiling på fotball. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hmmmm... Av en eller annen grunn liker jeg det rosa skinet til Diskusjon bedre enn det svarte Må være ponnien i logoen. Ellers da, står til? Snart helg, eksamen og deretter jobb... :S Tiden går skummelt fort. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hmmmm... Av en eller annen grunn liker jeg det rosa skinet til Diskusjon bedre enn det svarte Må være ponnien i logoen. What? Finnes det? Jeg prøver å bestemme meg for hva som skal være nødvendig å pakke med meg.. hmmm.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 What? Finnes det? Jeg prøver å bestemme meg for hva som skal være nødvendig å pakke med meg.. hmmm.. Åjaaaaada. i sigen min, krever Opera da. Hvor har du tenkt deg? Hvis du trenger mer enn en sekk har du for mye. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg skal heim til a mor, og skal ha med to kofferter ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 HAHAHA HAHHAHAH AHHAHAHAHAHAH Bra du belærer oss Sjur Noen må jo det. Datasmurf har peiling på fotball. Har du egentlig fulgt med på internasjonale fotballresultater de siste årene? Klart jeg har! Fuck it, jeg er i 2014 med Northampton og vinner CL og PL hele tiden, og det med spillere fra conference league i '97. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg