Heddy Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hvorfor ikke romantisk komedie da Ida? Fordi de som regel er kjedelige, klisje, forutsigbare og teite? 1 Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Trainspotting. JAA!! Hadde egentlig tenkt å sjekke ut noe ukjent, men for all del. Rosemary's baby Skrekkfilm gidder jeg ikke nå. Jeg ser Invasion of the Body Snatchers (1956). Den er gøyal, men skikkelig bra er den ikke. Den siste filmen ejg så som var skikkelig bra, er Being There (1979). Skal sjekke ut Being There, men ikke i dag. Valget falt på å heller bare se videre på Game Og Thrones. Hvorfor ikke romantisk komedie da Ida? Fordi de er klissete, og man vet som regel hva som kommer til å skje, pluss at jeg ALLTID begynner å grine. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg trenger en skikkelig bra film!!! Alt utenom romantisk komedie-piss. Skrekkfilm gidder jeg ikke nå. 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Beklager, jeg har en veldig feminin dag i dag. Skal sjekke ut Being There, men ikke i dag. Valget falt på å heller bare se videre på Game Og Thrones. Fordi de er klissete, og man vet som regel hva som kommer til å skje, pluss at jeg ALLTID begynner å grine. Om du ser ferdig GoT nå så må du huske at det er et helt år til neste sesong kommer. Det er tortur. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg hadde så høye forventninger til Rosemary's Baby da jeg så den første gang, men den var verken bra eller skummel. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Znip Haha, unnskyld. mener ikke at jeg ikke skal se den, bare ikke nå. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg hadde så høye forventninger til Rosemary's Baby da jeg så den første gang, men den var verken bra eller skummel. Spennende var den! Den hadde også en ekkel stemning. jeg synes den er skumlere når jeg tenker tilbake på den enn den var da jeg så den. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Znip Haha, unnskyld. mener ikke at jeg ikke skal se den, bare ikke nå. Du er tilgitt, fordi du er så lav og søt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Du er tilgitt, fordi du er så lav og søt. Kvalmende... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Du er tilgitt, fordi du er så lav og søt. Kvalmende... Er Ida kvalmende? Kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 pomper, olje, filter, pomper, olje, viskositet, ventiler, biler, olje, hydralikk, jekker, olje, filte, 3 my, ventiler, plomber, traktorer, kraner, bremser, olje, landbruksmekaniker, gruver, hydralikkolje. Blitt møkka lei det her nå Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 pomper, olje, filter, pomper, olje, viskositet, ventiler, biler, olje, hydralikk, jekker, olje, filte, 3 my, ventiler, plomber, traktorer, kraner, bremser, olje, landbruksmekaniker, gruver, hydralikkolje. Blitt møkka lei det her nå Eksamen i ett eller annet eller? Nyter godt en liten sommerferie om dagen jeg, klager ikke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 What, heter hun også Ida? Hvor mange Idaer er det her inne nå? Minst 5, sannsynligvis flere, men i alle fall 5 som har frekventert SO / DNFK / RPP 1 og 2 som jeg har fått med meg. Jeg hadde så høye forventninger til Rosemary's Baby da jeg så den første gang, men den var verken bra eller skummel. Jeg synes den var bra jeg. Forventa ikke at den skulle være skummel. Nyinnspillinga derimot, den sugde balle. The Omen eller hva det var. Som kom ut 06.06.06 om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Meh. Jeg har pakka ned alle klærne mine, og nå vet jeg ikke hva jeg skal ha på meg. Og det er varmt ute, så jeg burde ta en runde med høvelen over leggene. Faen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Så kom deg på badet og rak det vekk før du tar på deg den "uanstendige" kjolen og kommer deg ut i sola! Nå, unge frøken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg