Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke ennå. Jeg vil bare trekke og bli ferdig. Satser på historie eller Religion. Om jeg får norsk så vet jeg ikke helt hva jeg gjør...

Får du vite hva temaet blir på forhånd da, eller trekker du det rett før du skal inn?

You can do it :D

Lenke til kommentar

Får du vite hva temaet blir på forhånd da, eller trekker du det rett før du skal inn?

You can do it :D

Får trukket tema rett etter jeg får vite hva jeg kommer opp i, så vidt jeg vet.

Det er ikke det at jeg tviler på mine evner, jeg gruer meg bare til arbeidet som ligger foran meg...

Lenke til kommentar

Ferie blir så latterlig digg.. Roadtrip! :D

Du! Skal ikke komme innom Hamar en tur? Gjerne ta meg med på deler av tripen og. :innocent:

Skal ikke se bort ifra det! Så lenge du har pææng til fusel kan du få bli med så langt du vil :p

Håhå! Får se hva jeg får skaffet da vet du! Når starter turen? :)

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Ferie blir så latterlig digg.. Roadtrip! :D

Du! Skal ikke komme innom Hamar en tur? Gjerne ta meg med på deler av tripen og. :innocent:

Skal ikke se bort ifra det! Så lenge du har pææng til fusel kan du få bli med så langt du vil :p

Håhå! Får se hva jeg får skaffet da vet du! Når starter turen? :)

Mot slutten av Juni. 25. kanskje.
Lenke til kommentar

Jeg ble nettopp tilsendt en horribel fanfiction om Loke, delvis basert på norrøn mytologi, delvis basert på The Avengers. Skrevet av ei nederlandsk jente og fylt med skrivefeil. Det var rett og slett horribelt. Deler av det var engelsk, deler var nederlandsk og med et og annet "gammelnorsk" ord. :|

"My fave caracters from movies are:

1) Loki (For now and because in a lot of things that happend in his life are happen in my life to and he is cute)"

Lenke til kommentar

Ja, den norrøne mytologien er min favorittmytologi, så følger den greske / romerske, så den keltiske, hinduismen og så den delen som baserer seg på det gamle testamentet. Makan til sex- og actionfylt eventyrbok skal man lete lenge etter!

Aner ikke hvorfor jeg fikk brevet tilsendt. Mange gærninger på dA. Sikkert fordi jeg er fra Norge og refererte til Theodor Kittelsen og folketro på det bildet jeg posta her i kafeen i går.

Jeg elsker å diskutere og lære meg mer om mytologier, så for min del kan vi godt diskutere dette. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...