KristineS Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Huff.. Alt tannlegepratet minner meg på at jeg burde ha bestilt meg en time selv snart. Klarte å bite av en stor del av ei tann for ei stund sida, men jeg kjenner ingenting da den tanna tidligere er rotfylt. Iom at det ikke gjør vondt blir det til at jeg ignorerer det, men tror ikke det egentlig å noe lurt å gå rundt med et stort hakk/hull mellom to tenner. Tannlegeskrekken er heldigvis helt borte etter tre år med regulering tidligere. Gikk over av seg selv når jeg var hos tannlegen omtrent en gang i måneden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Det skal bli sinnsykt deilig å få fiksa det opp, ja. Må innrømme at jeg har litt komplekser for tenna mine. Og så var det det å finne et sted å tygge også da. Men først skal jeg prioritere det foran som er synlig. Det er det som er det verste for meg. Verker ikke så mye for tida. Når jeg har fått byller kjøper jeg steril kanyle på apoteket og stikker hull på dem selv. Jeg bare lot dem bestemme selv..hadde sånn 9 hull og flere begynnelser til hull. To av dem måtte rotfylles. Gikk en gang i måneden i over ett år. Kosta mye penger, men faen meg verdt det. Livskvaliteten blir så utrolig mye bedre når du ikke har angst for å få mat ned i den og den tanna. Endret 6. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Tannlegeskrekken min kom etter fire år med regulering. Vel, i løpet av de årene, kombinert med at skoletannlegen ble eldre og mer ondskapsfull. Kjenner at det knyter seg i magen min når jeg leser om tannlegeting her inne. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Klem til Lars. Høres ikke artig ut med tannlegeskrekk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Klem til Lars. Høres ikke artig ut med tannlegeskrekk. Takktakk. I dag trenger jeg klemmer. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Klemmer er alltid bra. Jeg tror jeg er verdens største klemmemenneske. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Du skulle vært med i 07(?) da forumet arrangerte "Free hugs" i Oslo Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Så koselig. Pleier å gå folk rundt i Trondheim og, som gir bort klemmer til folk. Litt merkelig, men koselig. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Du skulle vært med i 07(?) da forumet arrangerte "Free hugs" i Oslo Shit, det husker jeg! Visste ikke at det var forumet som arrangerte det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Vi blei filma av TVNorge og greier. Eller var det TV2? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Ligger det ute på det store internettet? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Vi blei filma av TVNorge og greier. Eller var det TV2? Aner ikke. Husker bare at et par jenter klemte meg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Aner ikke. Husker bare at et par jenter klemte meg. Day of your life, I bet. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg deltok på en sånn i Trondhjem et par år etterpå, og en på Steinkjer. Ikke noen store greier akkurat. Huska jeg hadde så lyst til å dra nedover i 07, basskuk promoterte det som en helt! Hun burde forøvrig tilbringe mer tid her inne. For å ta noe annet ...Jeg er utslitt. Mer enn vanlig, da jeg fortsetter å presse meg selv når det går oppover og kroppen sier stopp. Sannsynligvis ikke bra å pushe på hardere og raskere, i alle fall ikke når man er i så dårlig form som jeg er. På den positive siden skal jeg meske meg med pizza i dag, siden mutter er syk og resten av familien spiser i Trondhjem. Har hatt en Big One Firestarter liggende i fryseren siden før påske nå, som jeg bare har venta på å få en god anledning til å spise opp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Ligger det ute på det store internettet? Aner faktisk ikke. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Ligger det ute på det store internettet? http://www.diskusjon...dpost&p=9690086 Ser dårlig ut. Endret 6. juni 2012 av Nopros Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Fikk fryktelig lyst på smågodt nå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Vi blei filma av TVNorge og greier. Eller var det TV2? TVNorge! Meg, Bazukh og Aidskake, om jeg ikke tar feil. Kos det! Også fyll i parken ved slottet etterpå. Det var da Nyhus skadet meg med Jack-flasken sin. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Fikk fryktelig lyst på smågodt nå. Neida! Det er ikke godt for deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Får alltid lyst på smågodt når du poster, Nopros. <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg