Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Huff.. Alt tannlegepratet minner meg på at jeg burde ha bestilt meg en time selv snart. Klarte å bite av en stor del av ei tann for ei stund sida, men jeg kjenner ingenting da den tanna tidligere er rotfylt. Iom at det ikke gjør vondt blir det til at jeg ignorerer det, men tror ikke det egentlig å noe lurt å gå rundt med et stort hakk/hull mellom to tenner. Tannlegeskrekken er heldigvis helt borte etter tre år med regulering tidligere. Gikk over av seg selv når jeg var hos tannlegen omtrent en gang i måneden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal bli sinnsykt deilig å få fiksa det opp, ja. Må innrømme at jeg har litt komplekser for tenna mine. Og så var det det å finne et sted å tygge også da. Men først skal jeg prioritere det foran som er synlig. Det er det som er det verste for meg. Verker ikke så mye for tida. Når jeg har fått byller kjøper jeg steril kanyle på apoteket og stikker hull på dem selv.

Jeg bare lot dem bestemme selv..hadde sånn 9 hull og flere begynnelser til hull. To av dem måtte rotfylles. Gikk en gang i måneden i over ett år. Kosta mye penger, men faen meg verdt det. Livskvaliteten blir så utrolig mye bedre når du ikke har angst for å få mat ned i den og den tanna.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg deltok på en sånn i Trondhjem et par år etterpå, og en på Steinkjer. Ikke noen store greier akkurat. Huska jeg hadde så lyst til å dra nedover i 07, basskuk promoterte det som en helt! :D Hun burde forøvrig tilbringe mer tid her inne.

For å ta noe annet ...Jeg er utslitt. Mer enn vanlig, da jeg fortsetter å presse meg selv når det går oppover og kroppen sier stopp. Sannsynligvis ikke bra å pushe på hardere og raskere, i alle fall ikke når man er i så dårlig form som jeg er.

På den positive siden skal jeg meske meg med pizza i dag, siden mutter er syk og resten av familien spiser i Trondhjem. Har hatt en Big One Firestarter liggende i fryseren siden før påske nå, som jeg bare har venta på å få en god anledning til å spise opp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...