Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det holder ikke med kun Nopros

:(

Sorry mac, men selv om du gir meg mye, så har det for min del alltid vært "Nopros og Natrich", siden jeg i starten blanda dere litt - helt til du ringte meg ut av det blå en gang du skulle på hyttetur (eller var det Natrich? Jeg mener det var deg). I mine øyne er dere to litt som Hippie-Erlend og Yoshi, eller Sirslask og ;P. Eller Minerva og Jan Simonsen.

Lenke til kommentar

Det holder ikke med kun Nopros

:(

Sorry mac, men selv om du gir meg mye, så har det for min del alltid vært "Nopros og Natrich", siden jeg i starten blanda dere litt - helt til du ringte meg ut av det blå en gang du skulle på hyttetur (eller var det Natrich? Jeg mener det var deg). I mine øyne er dere to litt som Hippie-Erlend og Yoshi, eller Sirslask og ;P. Eller Minerva og Jan Simonsen.

Haha! Ja, stemmer nok at det var jeg som ringte deg. :wee:

Savner gamleavataret til Natrich jeg.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt samme nicket siden jeg joinet i 2002. Brukte det mange år før det også. Hadde tilogmed en ASCII-art signatur på BBS'r.

Og LIKEVEL finner jeg at andre bruker det når jeg prøver å registrere på gratis mail-sider, chatteprogrammer e.l.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det har hendt meg et par ganger at Datasmurf har vært opptatt, og jeg vet det var en radiodude som brukte det. Jeg har blitt mistatt for å være ham noen ganger, men da er det greit at jeg har et annet nick jeg er kjent ved også. Det er hovedsaklig i rollespill o.l. vel og merke, men også på noen forum og når det kommer til blogg og slikt.

Lenke til kommentar

Tilbake fra tannlege. "Det er mest før du kommer dit som er verst. Når du er der går det mye bedre enn du tror.", sa dama. Hu jugde.

Det var like jævlig som jeg forestilte meg. Han poket meg ikke med skarpe instrumenter heldivis, men det var fortsatt helt jævlig. Selv om jeg tok to Sobril før jeg dro dit. Føler meg fullstendig tømt for all energi nå. Måtte bruke all min konsentrasjon for ikke å hyperventilere. Gikk greit når de tok bilde. Da bare satte de hodet mitt i en maskin som snurret rundt hodet og tok bilder fra alle vinkler. Men når han begynte å se inni kjeften min med speil og sånn lå jeg og ristet. Rant et par tårer også. (Ja, jeg er mann nok til å innrømme det.)

Lenke til kommentar

Blir bedre andre gangen. Tredje gangen bryr du deg ikke en gang. Det er bare en nødvendig greie liksom.

Jeg har en veldig empatisk tannlege som ynker seg sammen med meg hvis jeg går i helspenn når hun skal sette bedøvelse..det hjalp faktisk.

Også prater hun og assistenten hele tiden om helt andre ting enn det hun holder på med. Det gir meg en trygghetsfølelse av at dette er bare rutine for henne, og det derfor går helt fint.

Første gang jeg rotfylte, forklarte hun HELE tiden alt hun gjorde og kom til å gjøre, selv om hun visste jeg ikke kunne svare. Kjekt.

Nå er jeg mere sånn "tannlegetime? ah whateeever". Og jeg var like nervøs som L4r5 første gang for et par år siden.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Sist lot jeg henne faktisk borre på plass ei fylling som var ramla ut UTEN å få bedøvelse først. Så rolig følte jeg meg. Og jeg merka det ikke engang.

For meg er casual-prating mellom tannlege-assistent en betryggende greie. Da vet de så godt hva de holder på med at de kan snakke om hytteturen med familien i helga mens de poker i kjeften min.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Men nå har du gjort det, og du overlevde. Så da innstiller du deg ikke på at det er så fælt neste gang, tro meg. Jeg var også der du var første gangen. Nå går det helt fint. Jeg er mye mere glad for at jeg har orden i kjeften og slipper å passe på hvor jeg skal tygge fordi det gjorde vondt i den tanna og den tanna.

Lenke til kommentar

Det skal bli sinnsykt deilig å få fiksa det opp, ja. Må innrømme at jeg har litt komplekser for tenna mine. Og så var det det å finne et sted å tygge også da. Men først skal jeg prioritere det foran som er synlig. Det er det som er det verste for meg. Verker ikke så mye for tida. Når jeg har fått byller kjøper jeg steril kanyle på apoteket og stikker hull på dem selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...