multisync Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Fuck my life... jeg har klart å forsove meg til jobb kl. 12!!! Tror det må være fordi byggearbeiderne som vekker dritten ut av meg tidlig hver morgen har bestemt seg for å ta seg fri i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Tviler på det smurfen, vi er nok "the 1%" på det området der. Tsk, tsk. Oh well, det viser vel bare at vi er de kule gutta som gir 100% og blør for forumet. e: Forøvrig litt lyst på Rogalandsbunad, men føler ikke for å punge ut over 30k for noe jeg kanskje gidder å bruke én gang i året, liksom. Endret 6. juni 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg har frostabunad, den er bare ikke sydd sammen ennå. Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg har frostabunad, den er bare ikke sydd sammen ennå. Moren din må virkelig være stolt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Koster vel skjorta for og få det gjort..heh Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg burde få mer for å i det hele tatt holde ut med det her! Hva jobber du som? I en elektrobutikk der ingen gidder å handle på superfine dager som dette! Ikke en sky på himmelen, sol og fint vær, og her sitter jeg. Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Zteker hun så er det billig. Rundt 15.000kr til 20.000kr? Billig hvis du er en ekte zteker som kan sette pris på hva patriot-Norge kan tilby. Endret 6. juni 2012 av Ekornrotta Scrat Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Svindyrt. Synes bunad er kjempefint da, både på hun- og hankjønn. Mannfolk i bunad er et veldig fint syn Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 hhva skahl enn mhed gunad når en harhr dres Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 hhva skahl enn mhed gunad når en harhr dres Wow, fullførte du første klasse eller er du uføretrygdet med dysleksi? Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 hhva skahl enn mhed gunad når en harhr dres Wow, fullførte du første klasse eller er du uføretrygdet med dysleksi? ike mobb jegh hahr dyskelsi Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) hhva skahl enn mhed gunad når en harhr dres Wow, fullførte du første klasse eller er du uføretrygdet med dysleksi? ike mobb jegh hahr dyskelsi Gratulerer. Jeg skriver nesten like bra som deg med nesen Endret 6. juni 2012 av Ekornrotta Scrat Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Not exactly classy gentlemen. Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 hhva skahl enn mhed gunad når en harhr dres Wow, fullførte du første klasse eller er du uføretrygdet med dysleksi? ike mobb jegh hahr dyskelsi Gratulerer. Jeg skriver nesten like bra som deg med nesen ike vær slemm vis lit respekt Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 hhva skahl enn mhed gunad når en harhr dres Wow, fullførte du første klasse eller er du uføretrygdet med dysleksi? ike mobb jegh hahr dyskelsi Gratulerer. Jeg skriver nesten like bra som deg med nesen ike vær slemm vis lit respekt Slem? Er du jelly på mine talenter? Bitch, plz. Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 hhva skahl enn mhed gunad når en harhr dres Wow, fullførte du første klasse eller er du uføretrygdet med dysleksi? ike mobb jegh hahr dyskelsi Gratulerer. Jeg skriver nesten like bra som deg med nesen ike vær slemm vis lit respekt Slem? Er du jelly på mine talenter? Bitch, plz. narsisist Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 hhva skahl enn mhed gunad når en harhr dres Wow, fullførte du første klasse eller er du uføretrygdet med dysleksi? ike mobb jegh hahr dyskelsi Gratulerer. Jeg skriver nesten like bra som deg med nesen ike vær slemm vis lit respekt Slem? Er du jelly på mine talenter? Bitch, plz. narsisist Nytt ord! Sosialist som er uføretrygdet og burde ikke være det. Du er i full tilstand til å slepe deg med haken bortover kjøkkengulvet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg vil heller få kreft enn at dere to blir fast inventar her. 3 Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg vil heller få kreft enn at dere to blir fast inventar her. Få kreft da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg