Lord Britishface Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Datasmurf: Sync disse! (mute) Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Den filmen er så sykt mindfuck. Utrolig bra da! Moon altså Endret 6. juni 2012 av Bibow Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Det meste som har med astronomi å gjøre er utrolig spennende og interessant Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Problemet er jo at vi bare vet en brøkdel av hva som finnes der ute. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Gah. Jeg våkna av meg selv for 20 minutter siden, men det er fortsatt overskya her. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Venuspassasjen sett fra Fredrikstad http://valnesfoto.com/cms/2012/06/06/venuspassasjen-6-6-12/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Halla Natrich, long time no see! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Halla Natrich, long time no see! Halloen! Sant sant, vanker ikke her så ofte. Som regel bare idle den siste tiden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Halla Natrich, long time no see! Halloen! Sant sant, vanker ikke her så ofte. Som regel bare idle den siste tiden Dårlige greier. Du burde henge her mer. Det holder ikke med kun Nopros, trenger deg også! Vel, jeg trenger også mer av Sirslask og ;P, men ... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Slasken gjør som slasken vil Lenke til kommentar
settings Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 JA!!! Slapp eksamen hurra, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. *sender en klem til godtfolket her inne Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 "Å hællæmååne nå ventær æ ille på å stikke avgårde te corfu med folket ass...nøttærnte at tida går så sakte her,ille tråki å vente på å få seg en skærp'en i varmen på stranda. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Reisested. Tipper hansern siterer en eller annen random kunde han egentlig ville begrave dypt i en skog pga utseendet og mangel på korrekt norsk. @settings: Hvorfor slapp du eksamen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Slasken gjør som slasken vil Ja. Tåpelige slaskepus. Forresten, gislebass ... Hvor mange brukere på dette gjengse forum er det som har tatovert avateren sin på kroppen? Du, meg og sikkert flere andre, men er det noen statistikker? e: Leser denne artikkelen og vet hvordan han har det. Jeg savner røyk. :/ Endret 6. juni 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Helvete altså. Mammas BMW X5 har startproblemer, må bruke min egen E39.. Ikke akkurat #Swag. JA!!! Slapp eksamen hurra, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. *sender en klem til godtfolket her inne Sommerferie nå altså? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Tviler på det smurfen, vi er nok "the 1%" på det området der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Er det #swag å kjøre mamma sin bil, da? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg