L4r5 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Faen. I morra går det til helvete. Tannlegetime. :S Får bare håpe jeg klarer å sove i natt. Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Faen. I morra går det til helvete. Tannlegetime. :S Får bare håpe jeg klarer å sove i natt. tannlegetimer er ille, men eksamenstrekk er værre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 tannlegetimer er ille, men eksamenstrekk er værre. Okse-eksrement! Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Faen. I morra går det til helvete. Tannlegetime. :S Får bare håpe jeg klarer å sove i natt. Hva er galt med tannlege? Synes det er kjekt hos tannlegen, ikke gjør det noe særlig vondt heller Vanlig tannlegesjekk eller skal du borre, trekke osv ? Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 tannlegetimer er ille, men eksamenstrekk er værre. Okse-eksrement! nei. hadde lett tatt tannlegetimen din hvis jeg hadde sluppet eksamen. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Settings, hva er eksamenstrekk? Å få dårligere karakter eller at du får vite hva du kommer opp i? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 nei. hadde lett tatt tannlegetimen din hvis jeg hadde sluppet eksamen. Og jeg hadde lett tatt eksamen om jeg hadde sluppet tannlegen. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Tannlegeskrekk. I has it. Du er ikke alene. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Min dagsrutine: 1 - stå opp 2 - jobb 3 - se scrubs repeat. snakkessss Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Settings, hva er eksamenstrekk? Å få dårligere karakter eller at du får vite hva du kommer opp i? det er å få vite om man kommer opp/ hva man kommer opp i. nei. hadde lett tatt tannlegetimen din hvis jeg hadde sluppet eksamen. Og jeg hadde lett tatt eksamen om jeg hadde sluppet tannlegen. Bytte? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Min dagsrutine: 1 - stå opp 2 - jobb 3 - se scrubs repeat. snakkessss Good job. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Tannlegeskrekk. I has it. Ditto. Sist gang tok jeg valium, fungerte helt okay, men kjente det det i magen likevel, og natta før var et helvete. Lurer på om Sobril har bedre effekt. Om ikke annet har vi lystgass ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ditto. Sist gang tok jeg valium, fungerte helt okay, men kjente det det i magen likevel, og natta før var et helvete. Lurer på om Sobril har bedre effekt. Om ikke annet har vi lystgass ... Prøv det da vel. Jeg vet hvertfall at jeg skal ha noe beroligende når jeg skal dit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 IRL eller på stream? Her er det ikke noe sol før om 2,5 timer. >< Og i tillegg er det overskyet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Tannlegeskrekk. I has it. Det hadde jeg også. Heldigvis fikk jeg en blowjob av assistenten før vi begynte med å borre i tanna. IRL eller på stream? IRL?? Link? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Vel ... Alt? Men f.eks. det at du aldri poster halvnakne bilder av deg selv i RPP. Det er en skam! Du får klage til de som antastet meg i dusjen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Gi meg navn og jeg skal gjøre så. Siden jeg ikke kan se Venus selv, går jeg gjennom NASAs APOD-arkiv, og ser på diverse videoer og random bilder. Som f.eks. denne: og denne: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg