Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

:dremel:

Aiai. Den der klarer jeg ikke finne en unnskyldning for en gang. Den er mer eller mindre utilgivelig. Takk for at du poengterte det. Hater når jeg har slike idiotiske slurvefeil. Pleier vanligvis å være bedre enn dette. Lover.

Jeg hadde antagelig ikke lagt merke til det hvis jeg ikke hadde fått pm med beskjed om at signaturen min var for lang :p Well played.

Lars: 1

Hedvig: 0

Slike meldinger må vi skrive manuelt forresten. Det skjer ikke automagisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aiai. Den der klarer jeg ikke finne en unnskyldning for en gang. Den er mer eller mindre utilgivelig. Takk for at du poengterte det. Hater når jeg har slike idiotiske slurvefeil. Pleier vanligvis å være bedre enn dette. Lover.

Oksebæsj.

Jeg krever at du resignerer som moderator umiddelbart.

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn gleder jeg meg til togturen til Oslo på fredag. Får hamstre opp noen bøker jeg kan lese.

Jeg lasta ned Kindle-app til telefonen min så jeg leser bøker på den når for å gjøre det lettere å reise.

Bøker finner man gratis på nettet, så i stedet for å reise rundt med 5-6 bøker i bagasjen og 2 i handbagasjen, har jeg de nå digitalt i stedet. Noe som førte til at jeg lå og leste en biogfrafi om George Carlin natt til i dag i stedet for å sove da jeg la for en gangs skyld la meg tidlig. :p

Lenke til kommentar

Jeg synes det er så mye mer koselig å lese bøker "gamlemåten". Litt gammeldags av meg. Drar med meg to kofferter, så skal bli plass :D Har begynt å lese Les Misérables igjen, men tror jeg vil ha med meg noe litt lettere og. Leste The Hunger Games for noen dager siden, og det var helt ok, så kanskje jeg skal skaffe meg de neste i serien.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er så mye mer koselig å lese bøker "gamlemåten". Litt gammeldags av meg. Drar med meg to kofferter, så skal bli plass :D Har begynt å lese Les Misérables igjen, men tror jeg vil ha med meg noe litt lettere og. Leste The Hunger Games for noen dager siden, og det var helt ok, så kanskje jeg skal skaffe meg de neste i serien.

Joda, jeg leser selvfølgelig bøker på "gamlemåten" selv, men når jeg er på jobb eller på tur, og har med meg nok av andre ting, er det greit å spare noen gram på å heller ha boka digital, men når jeg reiser, kjøper jeg meg alltid nye bøker som jeg ender opp med å lese på tur. Det være seg om jeg bare drar til Trondhjem for et eller annet ... Alltid en tur innom Outland og Norli for å "se på" bøker. Ender alltid opp med å kjøpe et par. :p

Lenke til kommentar

Jeg har det på samme måte, men jeg besøkte en bruktbutikk som tar en femmer per bok tidligere i år. Handla for noen hundre kroner. :p

Hvor enn jeg ser rundt meg, er det bøker. I sofaen, vinduskarmen, oppå spill og anlegg, bak TV-en, oppå de andre bøkene, oppi esker, oppå esker, overalt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...