Bytex Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg har tatt trikken til Jar en gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Du bor forsatt hjemme oss mor og koser deg med kjøttkaker? Zteker en god del skjønner jeg. Klart jeg gjør, men om du finner en leilighet i sentrum av Trondhjem hvor jeg kan bo alene og ikke med en drøss andre til maks 6.000,- i måneden og hvor jeg slipper å sove på en sofa i stua, så flytter jeg ut på dagen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det der er $t3k. Det er ikke ztek. Ztek er noe man finner på Jar, gjerne blant skikkelige patrioter. Linje 13 til Jar her! Riktignok ikke Jar, men Lilleaker/Ullern da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg har tatt trikken til Jar en gang. Jeg flørta med ei jente derfra. Ooh, og så var jeg på fest der en gang. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg er hvertfall gammel nok til å huske Windows 95. Ikke gikk jeg i bleier da heller. /thread Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Klart jeg gjør, men om du finner en leilighet i sentrum av Trondhjem hvor jeg kan bo alene og ikke med en drøss andre til maks 6.000,- i måneden og hvor jeg slipper å sove på en sofa i stua, så flytter jeg ut på dagen. God til å vaske og lage mat? Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det der er $t3k. Det er ikke ztek. Ztek er noe man finner på Jar, gjerne blant skikkelige patrioter. Linje 13 til Jar her! Riktignok ikke Jar, men Lilleaker/Ullern da. Velkommen til brorskapet. Her skal vi zteke med boblevann Hansern. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Da var kommunestreiken over. Faen meg på tide. Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Da var kommunestreiken over. Faen meg på tide. Jippi! Nå kan du ta en reindans forran NAV? Konge! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jippi! Nå kan du ta en reindans forran NAV? Konge! Hvordan danser rein? Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jippi! Nå kan du ta en reindans forran NAV? Konge! Hvordan danser rein? Regndans* Zøt du er. Nesten på zteke nivå, men forsatt litt igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Klart jeg gjør, men om du finner en leilighet i sentrum av Trondhjem hvor jeg kan bo alene og ikke med en drøss andre til maks 6.000,- i måneden og hvor jeg slipper å sove på en sofa i stua, så flytter jeg ut på dagen. God til å vaske og lage mat? Mester på begge. Og på å bruke penger på god mat. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det der er $t3k. Det er ikke ztek. Ztek er noe man finner på Jar, gjerne blant skikkelige patrioter. Linje 13 til Jar her! Riktignok ikke Jar, men Lilleaker/Ullern da. Velkommen til brorskapet. Her skal vi zteke med boblevann Hansern. Alle som sier "zteke" og "boblevann" har aldri bodd på vestkanten, eller så er det nyrike som prøver for hardt. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Yeah, boblevann / sprudlevann er forbeholdt harrytasser i byen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Siden jeg er så gammal i følge enkelte så er det på tide å høre på noe gammalmannsmusikk. *sette på Tom McRae* Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det der er $t3k. Det er ikke ztek. Ztek er noe man finner på Jar, gjerne blant skikkelige patrioter. Linje 13 til Jar her! Riktignok ikke Jar, men Lilleaker/Ullern da. Velkommen til brorskapet. Her skal vi zteke med boblevann Hansern. Alle som sier "zteke" og "boblevann" har aldri bodd på vestkanten, eller så er det nyrike som prøver for hardt. Vi patrioter beiser for helvete. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hva slags beis anbefaler du til impregnerte utemøbler? Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Åh hærre. Å beise en jente = pule henne, enkelt og greit. Drar du det helt ut, så bånner du henne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg skjønner meg ikke på slik nymotens slenguttrykk. Gammal gubbe veit du. Men skjønner at du er en av de kule kidsa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg