Muffinss Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Betaler ikke flere hundre kroner for en PC i en usb-pinne..det er jo meningsløst. Det er awesome, bare du som er kjedelig gammal gubbe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Pokey er ikke et troll. Han var en legende. Jeg gjetter på at Runar og hele gjengen satt å gråt den dagen Pokey utkonkurrerte dem alle. Flaut, korrupsjonskultur på www.diskusjon.no Du får fortelle ham at han kan sende en klage til [email protected]. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Awesome de første sekundene kanskje. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg har egentlig lyst til få tak i en liten 4" skjerm eller noe sånt og koble til et mobilbatteri så har jeg en hjemmelaget laptop Men planen er egentlig å lage en "konsoll-emulator" eller bare ha den som en minimediesenter e.l. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Alt av nytt stæsj er egentlig bare awesome de første sekundene, ny mobil f.eks. Eller damer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Damer er som regel awesome lenger enn bare de første sekundene. Eller vent... Siktet du til at du har problemer med prematur ejakulasjon? 2 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det var nettopp det jeg siktet til, men det er egentlig helt greit. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Apropos teknologi: Nå har jeg endelig fått satt meg opp på liste for Raspberry Pi. Lurer på hvor lang tid det tar før jeg får den. Ikke noe hast da. Skal bare ha den for å leke meg med. Kunne kjøpt på ebay til 90$ og da hadde den blitt sendt samme dag, men srsly, hvem gidder å betale såpass ekstra? Over sommeren. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Over sommeren. Regnet egentlig med det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Noen som sitter på *nix (OS X er antagelig legit) og har lyst til å hjelpe meg med ting? :-D Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Nei, men jeg kan brenne ut en ubuntu-CD og sitte på den hvis du vil. 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Nei, men jeg kan brenne ut en ubuntu-CD og sitte på den hvis du vil. Det går bra, det bør fungere live. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Pokey er ikke et troll. Han var en legende. Jeg gjetter på at Runar og hele gjengen satt å gråt den dagen Pokey utkonkurrerte dem alle. Flaut, korrupsjonskultur på www.diskusjon.no Interessant å se at du lever i din egen lille verden. Forklarer mye. Som f.eks? Vel ... Alt? Men f.eks. det at du aldri poster halvnakne bilder av deg selv i RPP. Det er en skam! Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 kan noen pælme den iriterende ekornrotta på hue og ræva ut herfra? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Men f.eks. det at du aldri poster halvnakne bilder av deg selv i RPP. Det er en skam! Jeg er fullstendig enig. Hu poster alt for lite lettkledde bilder. Her hvertfall 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Men f.eks. det at du aldri poster halvnakne bilder av deg selv i RPP. Det er en skam! Jeg er fullstendig enig. Hu poster alt for lite lettkledde bilder. Her hvertfall tar et par jeg og takk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 tar et par jeg og takk Du får leite og se om jeg bare kødder eller om du finner det noe sted. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Vedder på hun har en deviant-art side der hun poster halvnakne "kunstnerbilder" av seg selv. Alle smågoth-jenter må jo ha det. Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 tar et par jeg og takk Du får leite og se om jeg bare kødder eller om du finner det noe sted. finner ingen enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg