Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det skjer jo ofte nok - enten man vil det eller ei - på ungdomsskolen, men på VGS?

Gadd først ikke å svare, for jeg regnet med at det var på ungdomsskolen at folk ikke turte å dusje med hverandre. Well, i klassen min (hvert fall for guttene) så dusjer alle sammen, samtidig. Nakne.

For meg gjør det ingenting om hvem som står rundt meg når jeg dusjer. Det være seg både jenter og gutter.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Gadd først ikke å svare, for jeg regnet med at det var på ungdomsskolen at folk ikke turte å dusje med hverandre. Well, i klassen min (hvert fall for guttene) så dusjer alle sammen, samtidig. Nakne.

For meg gjør det ingenting om hvem som står rundt meg når jeg dusjer. det være seg både jenter og gutter.

Forsåvidt enig. Sålenge man ikke begynner å pisse på hverandre. Da har det gått for langt.

Lenke til kommentar

Fortsatt feilplassert? Gjerne illustrer.

Hahaha, noen få ganger er du faktisk noe morsom...

Prøvde å lage en illustrasjon, men diskusjon fjerner bare mellomrom, så tegningen blir ødelagt.

Men nei, er greit nå :p

Tidenes underdrivelse.

Godt å høre.

Lenke til kommentar

Du hater de, de hater deg, oddsen er rimelig stor for at de antaster deg i dusjen.

I fix. :p

Prøver du å fortelle oss at du ikke hadde noen venner på skolen og ble antastet i dusjen etter hver gymtime og før og etter hver svømmetime på grunnskolen og VGS, frøken?

Noen som vet når HTC Rhyme skal få Ice Cream Sandwich?

Du har en HTC.

Wow, overraskende. Jeg fikk vite av Pokey at admins er tilbakestående, så at du som er admin kan bruke Android er generelt litt merkelig. Trodde du var iPhone eller Nokia 6300 mann. :)

Nå skal du ikke tro alt troll forteller deg, den verste av dem alle er, er vel roboten Simen1, som er en flaggbrenner og landsforræder. Det er helt sant. Jeg har sett det selv.

Lenke til kommentar

Du har en HTC.

Wow, overraskende. Jeg fikk vite av Pokey at admins er tilbakestående, så at du som er admin kan bruke Android er generelt litt merkelig. Trodde du var iPhone eller Nokia 6300 mann. :)

Verden er full av overraskelser. Jeg har, i motsettning til iRunar, ikke solgt sjela mi. Jeg har aldri eid et iProdukt. Har prøvd et par, men aldri følt meg helt fornøyd. Og det finnes så mange bedre alternativer. Ja, Rhyme er ikke den beste av de beste telefonene, men prisen var for meg kroner 0,-.

Nokia har jeg ikke brukt siden N82. Før det var det Samsung D600 eller noe. Husker ikke helt. Jeg bruker som regel mobilene mine ganske lenge i forhold til andre. Mange bytter telefoner oftere enn jeg bytter sko. Gjerne fordi de klarer å ødelegge den eller noe.

Lenke til kommentar

Apropos teknologi: Nå har jeg endelig fått satt meg opp på liste for Raspberry Pi. Lurer på hvor lang tid det tar før jeg får den. Ikke noe hast da. Skal bare ha den for å leke meg med. Kunne kjøpt på ebay til 90$ og da hadde den blitt sendt samme dag, men srsly, hvem gidder å betale såpass ekstra?

Lenke til kommentar

Du hater de, de hater deg, oddsen er rimelig stor for at de antaster deg i dusjen.

I fix. :p

Prøver du å fortelle oss at du ikke hadde noen venner på skolen og ble antastet i dusjen etter hver gymtime og før og etter hver svømmetime på grunnskolen og VGS, frøken?

Noen som vet når HTC Rhyme skal få Ice Cream Sandwich?

Du har en HTC.

Nå skal du ikke tro alt troll forteller deg, den verste av dem alle er, er vel roboten Simen1, som er en flaggbrenner og landsforræder. Det er helt sant. Jeg har sett det selv.

Pokey er ikke et troll. Han var en legende. Jeg gjetter på at Runar og hele gjengen satt å gråt den dagen Pokey utkonkurrerte dem alle. Flaut, korrupsjonskultur på www.diskusjon.no :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...