Porcela1n Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 helt på jordet og har Skjnør ike va du prater om :s Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jg Vet ike. va jør du her? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 vha gjør folk her ? Jge sre på digitalrev-vdoeir. Hav grøj ud? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 vha gjør folk her ? Spiser mat. Det er godt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg får vondt inni meg av å lese det folk skriver. :| Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg får vondt inni meg av å lese det folk skriver. :| ER DETH SIKTER TIL MEG? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Er det rart jeg drikker, når deres tåpelige forsøk på humor sender ti tusen kniver rett i hjertet mitt? Jeg får vondt inni meg av å lese det folk skriver. :| ER DETH SIKTER TIL MEG? Blant annet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Chess tilbyr Spotify Premium + 500mb data for 99kr i måneden. Where's the catch? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Chess tilbyr Spotify Premium + 500mb data for 99kr i måneden. Where's the catch? Det er vel ikke fastpris? Husker ikke helt problemet, men jeg fant ut at jeg sto over. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Vent, er dette ikke tull? Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Chess tilbyr Spotify Premium + 500mb data for 99kr i måneden. Where's the catch? Chess tilbyr Spotify Premium + 500mb data for 99kr i måneden. Where's the catch? deth er svindelforsøk! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Sms og telefon kommer jo utenom som egne tellerskritt, men jeg ringer stort sett bare på jobb og der har jeg jobbtelefon uansett, så det er ikke det helt store problemet. Ellers er det vel 12 måneders binding. Vent, er dette ikke tull? Det er ikke tull. Jordet skrives uten g. 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Noen smarte karer som vet hvorfor det her kommer opp når jeg trykker på linker? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det er massevis av unger her. Det er fakta. Kan nå dere unger fortelle meg hvorfor dere ikke kan dusje med andre etter gymtimen, og om dere gjør det, hvorfor dere dusjer med undertøy? Hva er galt med å stå sammen med gutta å såpe seg inn og dusje? Det er ikke som om de ser på dere (stort sett) eller har noen interesse av det. Jeg kan nesten forstå at dere ikke vil dusje sammen med de av motsatt kjønn, selv om vi alltid drømte om det, men å dusje med de av deres eget kjønn? Jeg forstår det bare ikke ... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Noen smarte karer som vet hvorfor det her kommer opp når jeg trykker på linker? Er vel ikke tilfeldigvis bilder på facebook? Sjekk hva som er standardprogram for åpning av bildefiler. Kan være satt til Notepad. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Nei, gjelder for samtlige linker jeg åpner via skype. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg kan nesten forstå at dere ikke vil dusje sammen med de av motsatt kjønn, selv om vi alltid drømte om det, men å dusje med de av deres eget kjønn? Jeg forstår det bare ikke ... Kjekt med privatliv. Hadde dusjet med jenter, any day! Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det er massevis av unger her. Det er fakta. Kan nå dere unger fortelle meg hvorfor dere ikke kan dusje med andre etter gymtimen, og om dere gjør det, hvorfor dere dusjer med undertøy? Hva er galt med å stå sammen med gutta å såpe seg inn og dusje? Det er ikke som om de ser på dere (stort sett) eller har noen interesse av det. Jeg kan nesten forstå at dere ikke vil dusje sammen med de av motsatt kjønn, selv om vi alltid drømte om det, men å dusje med de av deres eget kjønn? Jeg forstår det bare ikke ... jegh har aldrig sett noen i min klasse dusje med undertøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg