Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Berlinerboller skal per definisjon ha bringebærfyll. Får en time ekstra lønn i dag for å komme tidlig og troubleshoote pc-en vår. Greit nok det, men ser ut som at jeg kunne trengt mer enn en time.

Hvorfor har noen sjokolade eller vaniljekrem-fyll, da? Er det bare en perversjon av den orginale oppskriften? En uhørt amerikanisering av en klassisk rett?

Lenke til kommentar

Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma

Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma

Sorry, måtte bare få det ut! JEG SKAL SNART TIL ROMA! :D

Lenke til kommentar

Sorry, måtte bare få det ut! JEG SKAL SNART TIL ROMA! :D

Wow, episk.

Kjøp deg med noen billige horer på kjøpet :)

Lenke til kommentar

Berlinerboller skal per definisjon ha bringebærfyll. Får en time ekstra lønn i dag for å komme tidlig og troubleshoote pc-en vår. Greit nok det, men ser ut som at jeg kunne trengt mer enn en time.

Hvorfor har noen sjokolade eller vaniljekrem-fyll, da? Er det bare en perversjon av den orginale oppskriften? En uhørt amerikanisering av en klassisk rett?

Sikkert fordi det er godt (eller noen synes så, kan ikke huske sist jeg smakte det). Men da blir det ikke berlinerboller, da blir det boller med fyll.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...