Ekornrotta Scrat Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Berlinerboller skal per definisjon ha bringebærfyll. Får en time ekstra lønn i dag for å komme tidlig og troubleshoote pc-en vår. Greit nok det, men ser ut som at jeg kunne trengt mer enn en time. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Berlinerboller skal per definisjon ha bringebærfyll. Får en time ekstra lønn i dag for å komme tidlig og troubleshoote pc-en vår. Greit nok det, men ser ut som at jeg kunne trengt mer enn en time. Hvorfor har noen sjokolade eller vaniljekrem-fyll, da? Er det bare en perversjon av den orginale oppskriften? En uhørt amerikanisering av en klassisk rett? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Sorry, måtte bare få det ut! JEG SKAL SNART TIL ROMA! Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Roma Sorry, måtte bare få det ut! JEG SKAL SNART TIL ROMA! Wow, episk. Kjøp deg med noen billige horer på kjøpet Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Skal dra med dama så tviler hu godkjenner det Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Berlinerboller skal per definisjon ha bringebærfyll. Får en time ekstra lønn i dag for å komme tidlig og troubleshoote pc-en vår. Greit nok det, men ser ut som at jeg kunne trengt mer enn en time. Hvorfor har noen sjokolade eller vaniljekrem-fyll, da? Er det bare en perversjon av den orginale oppskriften? En uhørt amerikanisering av en klassisk rett? Sikkert fordi det er godt (eller noen synes så, kan ikke huske sist jeg smakte det). Men da blir det ikke berlinerboller, da blir det boller med fyll. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Velkommen til klubben. Gikk det bra? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Hva gjør man om man har et par huge ass-romteleskop man ikke har bruk for? Man gir dem til NASA selvfølgelig. http://www.rawstory....ul-than-hubble/ Endret 5. juni 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Lurer på hva militæret skulle gjøre med dem... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Berlinerboll med noe annet enn bringebærfyll føles feil i min munn, og nå har jeg fått lyst på søtsaker. Tsk, tsk. Får kurere det med speilegg og bacon. <3 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg vet ikke hva jeg fikk enda, men føler det gikk bra. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 What Lyc said. Nå venter jeg bare på at en kompis skal komme med et eksternt tastatur som forhåpentligvis kan hjelpe meg. Helvetes HP. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Helvetes HP. Det ligger litt i navnet, gjør det ikke? "Helvetes prakk" ... Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 siden det regna så droppa jeg teorien. hvis jeg kommer opp i eksamen utsettes den enda lenger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 På printere, ja, og sannsynligvis på arbeidsmaskiner og slikt, men ikke faen om det fungerer privat. Det er ca like ille som Dell og deres manglende kundeservice. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ja, kjøper du billig ræl, så får du billig ræl. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Nå er ikke Dell akkurat billig, men ræl, definitivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg