Sidious Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Du sier noe der. Falt forresten "Prometheus" i smak? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) *Fistpump* YEAAAH! Første natta siden lørdag at jeg fikk sove uavbrutt i 7 timer! Endelig kan livet mitt begynne igjen. Nå mangler det bare at kollegaen min ringer og sier han er syk ;p Endret 5. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Du sier noe der. Falt forresten "Prometheus" i smak? Så den i 3D, fikk ikke med meg at det var 3D-film før jeg hentet billettene men det var ingen nedtur. Ingen idiotisk Transformers-3D-effekter som gir deg 6 timers hodepine men stille og subtile 3d som sitter som det skal. Resten av filmen var ren nytelse med unntak av Scott aldri ga oss noe bilde av mannskapet ordentlig...ble mer statister til tider og one-liner-leverer..eller noe..Men alt i alt en veldig veldig solid 5/6 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Bytex: \o/ b-real: Jeg utstår ikke 3D-filmer da jeg føler at de ikke gir meg noe. Liker dessuten ikke å ha på meg de stupide brillene. Likevel ble det 3D-versjonen ettersom det er den eneste de viser her i byen. På tross av min aversjon mot 3D-filmer var heldigvis filmen underholdende, og den levde absolutt opp til forventningene. Morsomt at du nevner det der med mannskapet...synes det var komisk at den stakkars asiaten hadde så få replikker. For det meste så han jo bare forvirret og sjokkert ut. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Yeah, de karaterene var ganske bedritne, mye potensiale som kunne ha blitt gjort der. Dog var artig å se Idris Elba på lærrettet. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Og berlinerboller med feil fyll. Det er faktisk skikkelig kjipt. Bringebær ftw. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 God morgen! Skriveøkt i norsktimen i dag, skal se om jeg får noe smart ned på papiret. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Topp 3 verste ting som finnes i verden 1) Når jeg går glipp av momentumet i en skikkelig drittkaste-debatt i DNFK 2) Barnemordere 3) Diktatorer. Du var vel for opptatt med å retweete han milf-huntern på Twitter. Jeg er superglad for at han fikk litt følgere i går ja, han er et misforstått geni. Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 teori prøva om litt. faen jeg er nervøs. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Gjort skummelt mye bra de siste dagene, bare dritt å dokumentere... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Vanilje såklart. Vanilje er kjedelig. Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg hater å være våken om natten... Null stress hvis du har A4. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Berlinerboller skal per definisjon ha bringebærfyll. Får en time ekstra lønn i dag for å komme tidlig og troubleshoote pc-en vår. Greit nok det, men ser ut som at jeg kunne trengt mer enn en time. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg