Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sier noe der. Falt forresten "Prometheus" i smak?

Så den i 3D, fikk ikke med meg at det var 3D-film før jeg hentet billettene men det var ingen nedtur. Ingen idiotisk Transformers-3D-effekter som gir deg 6 timers hodepine men stille og subtile 3d som sitter som det skal. Resten av filmen var ren nytelse med unntak av Scott aldri ga oss noe bilde av mannskapet ordentlig...ble mer statister til tider og one-liner-leverer..eller noe..

Men alt i alt en veldig veldig solid 5/6

Lenke til kommentar

Bytex: \o/

 

b-real: Jeg utstår ikke 3D-filmer da jeg føler at de ikke gir meg noe. Liker dessuten ikke å ha på meg de stupide brillene. Likevel ble det 3D-versjonen ettersom det er den eneste de viser her i byen. På tross av min aversjon mot 3D-filmer var heldigvis filmen underholdende, og den levde absolutt opp til forventningene. Morsomt at du nevner det der med mannskapet...synes det var komisk at den stakkars asiaten hadde så få replikker. For det meste så han jo bare forvirret og sjokkert ut. :p

Lenke til kommentar

Topp 3 verste ting som finnes i verden 1) Når jeg går glipp av momentumet i en skikkelig drittkaste-debatt i DNFK 2) Barnemordere 3) Diktatorer.

Du var vel for opptatt med å retweete han milf-huntern på Twitter.

 

Jeg er superglad for at han fikk litt følgere i går ja, han er et misforstått geni.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...