Ekornrotta Scrat Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hrrrrrf. Så lei av failtrolls nå. Hvis folk skal være tilbakestående nok til å trolle, kan de i hvert fall ikke gjøre det ordentlig? /sigh Gå til 4-chanen din. Det er hjemmesnekra trolling som gjelder nå. Du er kjekk kar. Takk, moren din pleier også å si det samme! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hvorfor er det en nyhetssak at noen har blitt bitt av huggorm? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Topp 3 verste ting som finnes i verden 1) Når jeg går glipp av momentumet i en skikkelig drittkaste-debatt i DNFK 2) Barnemordere 3) Diktatorer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hvorfor er det en nyhetssak at noen har blitt bitt av huggorm? Av samme grunn som lokalavisa skrev om at to jenter hadde falt på moped, men var ikke skadet. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Av samme grunn som lokalavisa skrev om at to jenter hadde falt på moped, men var ikke skadet. Det var i hvert fall lokalavisa Og selvfølgelig: "Forsker: Verste huggorm-sommer på 20 år". Som det har vært de siste 20 årene. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Husker for to sommere tilbake da VG toppet agurknyhetene med å skrive om agurk. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Topp 3 verste ting som finnes i verden 1) Når jeg går glipp av momentumet i en skikkelig drittkaste-debatt i DNFK 2) Barnemordere 3) Diktatorer. Og berlinerboller med feil fyll. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Topp 3 verste ting som finnes i verden 1) Når jeg går glipp av momentumet i en skikkelig drittkaste-debatt i DNFK 2) Barnemordere 3) Diktatorer. Du var vel for opptatt med å retweete han milf-huntern på Twitter. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Noen våkne sjeler her i de sene nattestimer? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Haha Du skriver i søvne altså? Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg hater å være våken om natten... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg hater å være våken om natten... Fantastisk å være våken om natten. De fleste idiotene i verden sover. Synd jeg ikke har en nattjobb lengre. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hehe, det var en fin måte å se det på. Jeg burde sovet for lenge siden. Kunngjøring av muntlig eksamen i morra.... Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Forsåvidt sant det Sexylubb1 - det er egentlig ikke det å jobbe nattvakt som er det er verste, men det å være helt surrete når man våkner midt på dagen... Lykke til Knewt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Takk takk. Jeg krysser fingrene for at jeg slipper R2 Matte... Latterlig at det i det hele tatt går an å komme opp i R2 muntlig. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Siden jeg har matte-skills som en døvstum kolibri med adhd så vet jeg ikke hva R2 er en gang, jeg liker ikke tall... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 R2 er det som før het 3MX. Basically den vanskeligste matten i videregående skole.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Elendig søvn i natt. Helvete. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det er derfor mennesket har oppdaget kaffebønner sin effekt <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg