Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Manerer folkens! Bruk dem. Vi kaller hverandre ikke nedsettende ting. Detta veit dere.

Du kunne bare fjernet ordet! Du vet like godt som meg at det var mer enn bare litt fortjent og!

Kompromiss: Jeg fjerner editen din og gjør posten synlig igjen.
Lenke til kommentar

Nei, litt private greier, trodde noen hadde snudd på seg mer enn de burde. Så ville undersøke det tilfelle det var fare for at visse rør kunne bli avstengt.

Men så visst greit ut.

Siden du spurte så pent :p

Au. Testikkeltorsjon er skikkelig aua.
Lenke til kommentar

Nei, litt private greier, trodde noen hadde snudd på seg mer enn de burde. Så ville undersøke det tilfelle det var fare for at visse rør kunne bli avstengt.

Men så visst greit ut.

Siden du spurte så pent :p

Jeg kan ikke se noen mer logisk forklaring enn at det må ha angått mannedelene dine.

Lenke til kommentar

Høres ikke helt bra ut det der, Kake. Her, ta en trøstekjeks.

Har noen her noen gode kjerringråd mot kikhoste? Har alt funnet "smøre mentholatum-salve under beina", "svelge en teskje kløver-vaselin ved de verste hostekulene" og "drikke melk fra ei merr i noen dager".

Og før dere spør, nei, det er ikke jeg som har kikhoste. Jeg har kronisk røykhoste, noe jeg visstnok har hatt siden jeg var liten. Det er minstesøss dette gjelder, og hu har fått det påvist av en lege, så vi vet at det ikke er falsk krupp eller bronkitt eller andre irriterende ting.

Lenke til kommentar

Har noen her noen gode kjerringråd mot kikhoste? Har alt funnet "smøre mentholatum-salve under beina", "svelge en teskje kløver-vaselin ved de verste hostekulene" og "drikke melk fra ei merr i noen dager".

Og før dere spør, nei, det er ikke jeg som har kikhoste. Jeg har kronisk røykhoste, noe jeg visstnok har hatt siden jeg var liten. Det er minstesøss dette gjelder, og hu har fått det påvist av en lege, så vi vet at det ikke er falsk krupp eller bronkitt eller andre irriterende ting.

Morfin.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke se noen mer logisk forklaring enn at det må ha angått mannedelene dine.

Dr. L4r5 got it right.

Ikke fullstendig torsjon heldigvis, ellers hadde jeg hatt kniven i nedre halvdel nå.

Takker for kjeks Smurfen, og omtenksomheten Hedvig :)

Lenke til kommentar

Morfin.

Hu har det innabords, samt diverse miksturer jeg hadde i skapet som jeg hobbymedisinerer kompiser med, cosylan og diverse smertestillende.

Problemet er at hu ikke får sove, klarer ikke ligge uten å hoste og hoster til hu kaster opp. For alt jeg vet, blod. Synes jo synd på "litj-feita".

Lenke til kommentar

Protip: Hostedempende er ikke påvist å virke ved kikhoste, og å svelge vaselin er aldri anbefalt. Smertestillende, masse vann (gjerne lunkent, så man ikke plager halsen mer enn nødvendig med temperaturendringer), mye søvn. Antar hun er på antibiotika allerede?

Lenke til kommentar

Ah, ja, ikke vet jeg. Jeg vet bare at det og innånding av dampen fra varmt vann med noen dråper eukalyptusolje i virker lindrende mot bronkitt og falsk krupp. Antok det ville fungere mot kikhoste også.

Da får jeg stryke vaselinen av listen. Kjerringråd fra internett skal man nok ikke stole så mye på i lengden. Har heller ikke troen på at å smøre salve under bena hjelper noe særlig.

Hun har tatt så mye smertestillende som hun får (som er en liten ibux så vidt jeg vet), og jeg gav henne nettopp et stort krus med varm melk som hun ba om, og så satser jeg på at hu sovner snart og ikke vekker seg selv med å hoste.

Antar hun er på antibiotika ja, men sikker er jeg ikke, og nå som hun er i innsovingsfasen, føler jeg ikke for å gå opp for å spørre henne heller.

Men da kjenner jeg jeg er på vei inn i innsovingsfasen selv. God natt.

Lenke til kommentar

Hrrrrrf. Så lei av failtrolls nå. Hvis folk skal være tilbakestående nok til å trolle, kan de i hvert fall ikke gjøre det ordentlig?

/sigh

Gå til 4-chanen din. Det er hjemmesnekra trolling som gjelder nå.

Du er kjekk kar.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...