Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vet at du må ha en "grunn" til å banne meg? Det er ikke min feil at du er sur og gretten og kan null om zteking.

Nei, det må han ikke. Dette er ikke et demokrati, og du har absolutt ingen rettigheter.

Faktisk så må jeg ha en grunn. Men folk har blitt utestengt for ikke å innrette seg etter moderator før. Det er ikke spesielt uvanlig.
Lenke til kommentar

Du vet at du må ha en "grunn" til å banne meg? Det er ikke min feil at du er sur og gretten og kan null om zteking.

Nei, det må han ikke. Dette er ikke et demokrati, og du har absolutt ingen rettigheter.

Faktisk så må jeg ha en grunn. Men folk har blitt utestengt for ikke å innrette seg etter moderator før. Det er ikke spesielt uvanlig.

Så ikke kom med løse trusler da. Det er faen meg typisk Hippys med et rasjonelt syn. Gl, sees på NAV i morgen.

Lenke til kommentar

Fkk praksisevalueringen i dag. Dette står om samarbeidet i praksisgruppa:

"Noen i gruppa tok mer ansvar i forhold til å ha oversikt over felles ansvarsområder. Dette førte til noe frustrasjon hos enkelte."

Årets underdrivelse. Og feil bruk av "i forhold til".

Lenke til kommentar

Det hadde faktisk vært jævlig fett! :D

Forumprosjekt? Vi kan få med oss Bytex, han har erfaring med å bygge ting. ^^

Alt vi trenger er sponsor.

Skulle gjerne vært med, men jeg mangler noe verdig programvare. Og erfaring med den programvaren. Jeg mangler også erfaring med Lego de siste 15-16 år eller noe.

Tsk, tsk, gamle ørn. Det er med LEGO som det er med sykling. Du glemmer det aldri, uansett hvor mange år det går mellom hver gang.

Lenke til kommentar

"Moderatorene kan reagere mot tråder og brukere av grunner som ikke står nevnt i retningslinjene."

Les: bare finn på en grunn!

Enda en grunn til at det må være artig å være mod. Maktmisbruk er artig.

Lenke til kommentar

"Moderatorene kan reagere mot tråder og brukere av grunner som ikke står nevnt i retningslinjene."

Les: bare finn på en grunn!

Straight outta law-school.

When something happens in Den Nye Forumkafeen

Nothing happens, it's just another user tøsing tøsing tøsing tøsing tøsing

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...