Lord Britishface Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Du vet at du må ha en "grunn" til å banne meg? Det er ikke min feil at du er sur og gretten og kan null om zteking. Nei, det må han ikke. Dette er ikke et demokrati, og du har absolutt ingen rettigheter. 1 Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Velkommen til sosialistene. Rene hippy-samfunnet. Gratulerer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Du vet at du må ha en "grunn" til å banne meg? Det er ikke min feil at du er sur og gretten og kan null om zteking. Nei, det må han ikke. Dette er ikke et demokrati, og du har absolutt ingen rettigheter. Faktisk så må jeg ha en grunn. Men folk har blitt utestengt for ikke å innrette seg etter moderator før. Det er ikke spesielt uvanlig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 d.no er ikke det offentlige rom der ytringsfrihet runger. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 "Moderatorene kan reagere mot tråder og brukere av grunner som ikke står nevnt i retningslinjene." Les: bare finn på en grunn! Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Du vet at du må ha en "grunn" til å banne meg? Det er ikke min feil at du er sur og gretten og kan null om zteking. Nei, det må han ikke. Dette er ikke et demokrati, og du har absolutt ingen rettigheter. Faktisk så må jeg ha en grunn. Men folk har blitt utestengt for ikke å innrette seg etter moderator før. Det er ikke spesielt uvanlig. Så ikke kom med løse trusler da. Det er faen meg typisk Hippys med et rasjonelt syn. Gl, sees på NAV i morgen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Fkk praksisevalueringen i dag. Dette står om samarbeidet i praksisgruppa: "Noen i gruppa tok mer ansvar i forhold til å ha oversikt over felles ansvarsområder. Dette førte til noe frustrasjon hos enkelte." Årets underdrivelse. Og feil bruk av "i forhold til". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det hadde faktisk vært jævlig fett! Forumprosjekt? Vi kan få med oss Bytex, han har erfaring med å bygge ting. ^^ Alt vi trenger er sponsor. Skulle gjerne vært med, men jeg mangler noe verdig programvare. Og erfaring med den programvaren. Jeg mangler også erfaring med Lego de siste 15-16 år eller noe. Tsk, tsk, gamle ørn. Det er med LEGO som det er med sykling. Du glemmer det aldri, uansett hvor mange år det går mellom hver gang. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 "Moderatorene kan reagere mot tråder og brukere av grunner som ikke står nevnt i retningslinjene." Les: bare finn på en grunn! Enda en grunn til at det må være artig å være mod. Maktmisbruk er artig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) "Moderatorene kan reagere mot tråder og brukere av grunner som ikke står nevnt i retningslinjene." Les: bare finn på en grunn! Straight outta law-school. When something happens in Den Nye Forumkafeen Nothing happens, it's just another user tøsing tøsing tøsing tøsing tøsing Endret 4. juni 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg er for lat til å være moddis, så jeg har aldri giddet å søke. Blant alt det gøyale (banning av brukere, redigering av poster og stenging av tråder) er det mye ansvar og sånt, og så må man oppføre seg. Om noe, ville jeg hatt godmode. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Så ikke kom med løse trusler da. Det er faen meg typisk Hippys med et rasjonelt syn. Gl, sees på NAV i morgen. Vennligst fyll ut denne: 2 Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Du trenger bare å være tilbakestående og uføretrygdet. Og litt av den eldre typen som liker en bibel kjørt opp i rompa. Problem solved. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) I 2012 eksisterer det altså mennesker som ikke kan stave hippie. Jeg skulle ønske jeg var overrasket. Endret 4. juni 2012 av L4r5 4 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Da var man tilbake fra legevakten. AOK for denne gang. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det er vel ikke så lett å tilpasse seg når man kommer rett fra r/funny. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Da var man tilbake fra legevakten. AOK for denne gang. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Da var man tilbake fra legevakten. AOK for denne gang. Fikk du en sprøyte i øyet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Manerer folkens! Bruk dem. Vi kaller hverandre ikke nedsettende ting. Detta veit dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg